Уніформа від Лілі Літковської

Жіночність мінімалізму виявилась для дизайнера Лілі Літковської несподіваною. "Шкільні спогади є у кожного з присутніх. Все, що відбувалось у школі зі мною, трапилось сьогодні на подіумі", - ось так виразно описала концепцію колекції Ліля.

Літковська нарешті прибрала зі сцени декорації і залишила на розсуд публіки саму лише колекцію з нескладними за формою сукнями, спідницями і кофтинами.

Сама ж дизайнерка запевняє, що залишила за собою складний крій. Так, у колекції присутні двошарові речі - спідниця-штани, сорочка-сорочка.

"Я насправді не змінила стиль. Цю колекцію робила я. Настрій і стиль життя залишилися тими ж", - внесла ясність стомлена креативщиця. "А декорації і мішура лише заважають сприйняттю колекції", - додала Ліля.

Так на українському подіумі було продемонстровано ще один абсолютний мінімалізм.

РЕКЛАМА:

Літковська вважає, що складно робити саме простоту. "Розумію, що строї виглядають просто, але за трудомісткістю я не відпочивала на цій колекції. Трохи простіше за кроєм та формою - це куди складніше, ніж побудувати якісь міста та башти", - вважає дизайнер.

Через свою простоту робота саме над цією колекцією, як зізнається Ліля, виявилась для неї найскладнішою.

"Я не боюся втратити напрацьованих клієнтів. Адже, хто не ризикує, той не досягає нових звершень. Чим більше ми боїмося, тим більше себе обмежуємо", - так по-філософськи розмірковує дизайнерка-бунтарка.

Ліля довго працювала на власний імідж гіперкреативного дизайнера, тому будь-які нинішні експерименти Лілі сприймаються публікою лише на "Ура!".

Креатив Літковської вилився у підбір взуття до колекції. Підбори дизайнер використовує нечасто, але до образу шкільної форми "мамині підбори" підійшли якнайкраще, за висловленням самої Лілі.

Ірина Данилевська після показу особисто привітала дизайнера словами захоплення і назвала мінімалістичну колекцію Лілі геніальною. А Соня Забуга, редактор "ELLE Україна", навіть пообіцяла допомогти дизайнерці з продажами її одягу в Парижі.

Тим не менш Ліля не збирається показувати дану колекцію на інших тижнях моди. "Ні, це ексклюзив!", - гордовито пояснює Літковська.

Серед українських дизайнерів увійшло за моду створювати другі лінії власного одягу, і Літковська також підхопила це віяння. Бунтівниця почала розкручувати лінію Litko - більш демократичну за ціною, але за цей рахунок дещо позбавлену належної якості та шику.

Реклама:

Головне сьогодні