Франческо Сконьямільо: італійський дизайнер для голлівудських зірок з показом у Києві

Вдруге у Києві проходять дні моди. Відкривались вони показом італійського дизайнера Франческо Сконьямільо, славетного тим, що його вбрання носять такі зірки як Мадонна та Леді Гага.

Показ італійця мав відбутися в стінах все того ж таки Мистецького Арсеналу, де ще не встигли зняти декорації Українського Тижня Моди.

Intro

Альтернативний тиждень моди, як називають його творці заходу, об'єднує молодих дизайнерів, інколи й авангардистів, і дизайнерів вищого ґатунку, але з колекціями других ліній.

Подія збирає неймовірну кількість модних блогерів і просто альтернативної молоді. Вони дозволяють собі курити прямо в приміщенні і нахабно лізуть всюди, де це їм тільки можуть дозволити такі ж молоді люди - волонтери заходу.

ВІДЕО ДНЯ

Яким тоді чином вписується у таку концепцію показ італійця, що працює у вишуканому стилі з присмаком епохи Ренесанс? Організатори вважають його "дизайнером нового покоління".

Виявляється, платформа модного вікенду в Києві стала лише площадкою для показу Франческо Сконьямільо, тому й немає нічого спільного з іншими дефіле.

Сукня для Леді Гага

Francesco Scognamiglio

Франческо Сконьямільо народився у італійському місті Помпеї, Перше ательє відкрив у 1998 році, після закінчення коледжу з дизайну. У 1994 році він знайомиться з Донателою Версаче, і це знайомство переростає для молодого дизайнера не тільки в дружбу, але і в спільні творчі справи.

Свою дебютну кутюрну колекцію 25-річний дизайнер представив у 2000 році у Римі. А у 2006 році в пресі з'явилось фото Мадонни в наряді від Франческо Сконьямільо. Після цього знайомства про дизайнера заговорив весь світ. Додала неабиякої популярності й співпраця з епатажною Леді Гага, яка обирає для світських виходів переважно білі наряди дизайнера, приміром, триярусну білу сукню на вручення Brit awards 2010.

Франческо Сконьямільо привіз до Києва не повну колекцію нинішнього сезону, хоча моделі й об'єднані творчим почерком майстра. Не доїхали до Києва деякі з аксесуарів, як то капелюшок з пір'ям чи масивне металеве опліччя.

На відбудованому подіумі мали продемонструвати 25 моделей з актуальної колекції, з них 4 комплекти, зшитих для Мадонни, і 2 - з гардеробу Леді Гага.

Під час спілкування з пресою Франческо виглядав чи-то елегантно-скромним, чи "занадто добре вихованим".

Розкута атмосфера прес-конференції дозволила журналістам та юним модникам поставити Франческо Сконьямільо ба навіть незручні питання.

Італійський дизайнер відповідав зрозумілою і виразною англійською. Організатори не очікували такого розвитку подій і перекладача з англійської мови не запросили, лише з італійської.

Тож цю непросту місію звалила на себе Дарья Шаповалова. Але перекладала дівчина не дослівно, інтерпретуючи слова майстра на свій лад, а інколи і спотворюючи його думки. На щастя, англійська мова стала інтернаціональною, тож "Українська Правда. Життя" має можливість донести до читачів істинні висловлювання італійського дизайнера Франческо Сконьямільо.

- Чому ви привезли до Києва актуальну колекцію, а не колекцію наступного сезону, яка тільки-но була показана на Міланському тижні моди?

- Це не можливо, адже після показу у Мілані осінньо-зимової колекції майже вся вона знаходиться на стадії зйомок для журналів і знаменитостей. Тим паче, представлена колекція репрезентує десятиріччя моєї творчої діяльності і є знаковою для мене.

- Як показ Франческо Сконьямільо вписався у дні альтернативної молодої української моди?

Дарья Шаповалова:

Мода космополітична! Так, ви праві, українські дизайнери працюють в дещо іншому руслі. Це прекрасно, що у нас інший стиль. В будь-якому випадку, Франческо успішний в тому стилі, в якому він працює, і наші дизайнери, ми впевнені, будуть такими ж успішними коли-небудь. А сьогодні вони можуть подивитись на те, як працює справжній професіонал.

- Що спонукало вас стати тим, ким ви є?

- Це моя свідомість. З самих юних років я розумів, що саме я хочу робити і чого досягти. Ще з восьмирічного віку я мріяв вдягати Мадонну, адже вона була іконою для всього мого покоління. Коли тепер вона кличе мене на ім'я, я кажу собі: "Франческо, вона справжня, чи це мені мариться?"

Для мене це велика честь, адже більшість моїх колег платять зіркам, щоб ті вдягнули їхню сукню. Я ж не платив жодного разу. Значить зірки обирають мене за мій талант і творчість.

- Чому ви називаєте себе складною людиною?

- Я багато працюю і не маю часу на друзів і родину. Постійні шоу і покази займають весь мій час, інколи навіть доводиться обирати не на чиюсь користь. Я вважаю себе складною людиною саме через мою зайнятість.

Тож це велика удача, що я приїхав до Києва. А тепер маю можливість зустрітися тут з моїми улюбленими клієнтами, адже їх в Росії дуже багато.

- Що буде модним в наступному сезоні за вашими прогнозами?

- В наступному сезоні в моді буде колір, багато блиску і каміння. Ввійде в моду прикрашання і велика кількість декору.

- Якими є ваші життєві захоплення?

- Провідне творче захоплення - це колекціонування антикваріату. Найостанніша куплена мною річ була справжнім ударом по моїй кишені. Я придбав художнє полотно ХVIII століття, яке висіло в будинку Рудольфа Нурієва, а потім було власністю Майкла Джексона. Тепер воно моє!

Мій дім схожий на музей. Для мене це своєрідна розкіш, якою я себе оточив.

- Як ви познайомились з Мадонною?

- Я зустрів Мадонну два роки тому, коли приїхав до Нью Йорку, оскільки ми разом вивчаємо Каббалу. Потім ми були на спільній вечірці і знову перетнулися. Я був тоді дуже приголомшений, адже ми навіть танцювали разом під її ж пісню.

Так ми й потоваришували з Мадонною. Я особисто знайомий з Леді Гага та Ріанною, але ніхто не може порівнятись з Мадонною.

- Скільки коштує чорна мереживна сукня Мадонни на церемонії цьогорічного Оскару?

Відповідає комерційний представник дизайнера, оминувши суть самого запитання:

- Сукня для Мадонни була зшита для неї під замовлення, але вона дозволила представляти її в колекції, яку можуть закупити байєри. Вбрання ще не потрапило в продаж, тож ціна його допоки не відома.

Сукня Мадонни на врученні премії Оскар у 2011 році

- Скільки взагалі коштують ваші сукні?

Комерційний представник:

- Завжди мало! (сміється) Всі речі виготовлені в Італії, і можна впевнено сказати, що ціна виробів нижча за їх якість. В магазинах наш одяг коштує від 600 євро і до 3000 євро.

- Яка жінка носитиме ваш одяг?

- Будь-яка жінка може носити мій одяг. Проблема не в тому, чи зможе вона вдягнути мою сукню, а як вона почуватиметься в такому вбранні. Якщо почуття від моєї сукні схожі на ті, коли жінка бачить красивого мужчину, вона мусить купити мою сукню, і крапка!

Сукні від Франческо Сконьямільо без зайвих компліментів дивовижні. Інколи здається, що вони не зшиті, а виліплені з тканини. Але виняткова оголеність деяких виходів змушує задуматись над портретом потенційної клієнтки майстра.

Сам показ вирізнявся якісною постановкою і добротним музичним оформленням під класичну музику та оперний спів, а сексуальні сукні італійського дизайнера на українських моделях виглядали привабливо через пишногрудість та довгоногість співвітчизниць.

Підводила, правда, не кращим чином оформлена зала і надмірна заповненість глядачами.

Поодинокі представники української еліти, виряджені у сукні до долу і з клатчами, виглядали досить одіозно на тлі молоді у джинсах, витягнутих светрах і снікерах.

До того ж, організатори показу в Україні вирішили запросити ведучу вечора. Об'являючи дизайнера Франческо Сконьямільо, дівчина в яскравій червоній сукні примудрилася помилитися, вимовляючи прізвище італійця.

Селебрітітіс на показі було настільки не густо, що ті з них, хто таки прийшов, віддувались за всіх: посилено фотографувались і давали інтерв'ю.

Завітали на показ італійця і місцеві колеги по цеху. Михаїл Ліпаков, який займається виробництвом чоловічого одягу, вдягнув плісовану спідницю до колін, а Юлія Айсіна відповідно до заходу вбралася у коротку чорну сукню. Вони прийшла на показ з ціллю роздивитися, чи привезли до Києва кращу частину колекції, або ж це будуть нерозпродані залишки. Хоча у майстерності дизайнера Юлія не сумнівається. Айсіна зізналась, що у її гардеробі речей від Франческо Сконьямільо немає, але друзі дизайнерки іноді купують його речі.

Фото Icon photography

Resume

Виявляється, завдяки цьому показу власники торгівельної марки Francesco Scognamiglio мають стратегічні плани розширити потенційне коло українських клієнтів.

Представниця компанії у Східній Європі виділила, що існуючі українські клієнтки купують в основному наймодніші луки з колекцій, найпишніші односезонні моделі з багатими оздобами, а потім біжать за свіжими новинками.

Європейки ж віддають перевагу більш стриманим "буржуазним" моделям, одягу незмінних фасонів, який можна носити роками, і виглядати актуально.

Сукні від дизайнера наче задумані для вітчизняного ринку: вони помпезні з великою часткою еротизму. Але такої розкутості і відвертого негліже український подіум ще не бачив.

Фахівець зі східноєвропейського напрямку поточила: "Наші дами не купують речі на віки і не лякаються носити найсміливіші вбрання. Наші жінки женуться за тими нарядами, які були в модних журналах, які вдягали відомі актриси та моделі. Наприклад, сукня від Мадонни чи Леді Гага, чи Пенелопи Крус."

Фото Артема Жавроцького, Icon photography

Читайте також репортаж на сайті ТаблоID: Дочки Суркіса і Васадзе зайшли подивитись на сукню Мадонни

Реклама:

Головне сьогодні