Найкращі модні календарі на 2012 рік. Фото
Як і підготовку святкових вітрин, багато модних магазинів, компаній, та іменитих брендів випускають щорічні промо-календарі. Для деяких випуск датованої продукції стає цілою святковою подією на зразок одіозного щорічного показу білизни від Victoria’s Secret.
Без сумніву, найбільш популярними в усьому світі завжди залишатимуться календарі з оголеними дівчата. Серед них календарі від алкогольних, автомобільних, паливних брендів, журналів для дорослих.
Лідером серед таких є, звичайно, щорічний календар Pirelli, підготовка якого, вибір моделей та фотографа, і власне презентація перетворюються на справжню світську подію. І хоча з модою він пов’язаний доволі опосередковано, ми не могли оминути його увагою в нашій підбірці.
Зйомки для календаря Pirelli з оголеними дівчатами цього року проходили на острові Корсика за участі знаменитого фотографа ню Маріо Сорренті (Mario Sorrenti) та 12 моделей і актрис, серед яких Кейт Мосс, Лара Стоун, Наташа Полі, Міла Йовович, Ізабель Фонтана.
![]() |
||
|
Фото на фоні краєвидів острова вийшли доволі натуралістичними і схожими на кадри з реального життя.
“В цих зображеннях земля, дерева, море та каміння стали фоном для жіночого тіла,” – пояснює сам фотограф.
В календарі подано чорно-білі знімки та декілька кольорових фото.
![]() |
![]() |
Побачити більше можна на офіційному сайті календаря Pirelli – http://www.pirellical.com/thecal/home.page
У знаменитого календаря Pirelli є і щорічний не менш відомий товариш – Style Calendar, фото для якого традиційно виконують 12 фотографів, по одному на сторінку. Всі роботи об’єднує модна стилістика та напівоголена натура.
![]() |
Розгледіти всі цьогорічні сторінки можна на офіційному сайті календаря – http://style-calendar.com/
Серед кращих вже вкотре можна вважати календар середньоазійського мультибрендового ритейлера Splash від відомого рекламного фотографа з Дубаї Теджела Петні (Tejal Patni). На відміну від минулорічних готичних фоторобіт для Splash, цього року календар виконано в космічно-футуристичній стилістиці.
![]() |
![]() |
У фотосесії використано лялькові образи дівчат у незрозумілому світі машин поруч з не менш чудернацькими стимпанковими тваринами. Реального одягу на знімках мало, зате концептуально-механічних обладунків та дивакуватого взуття хоч відбавляй. Кольорова гама – серед наймодніших останнім часом: глибокі насичені відтінки червоного, жовтого, смарагдового, лазурового та синього.
Косметичний бренд Maybelline New York цього року вирішив здивувати своїх прихильників календарем для справжніх модниць. Кожен місяць супроводжується фото гламурних дівчат у різних професіях, на якому основні акценти розставлено на яскравих деталях та строкатому макіяжі.
![]() |
Візажистка календаря Charlotte Willer підкреслила основні тренди: екстремально-яскраві кольори та строкатість, що цілком в дусі американської косметичної компанії.
В данину року Дракона в календарі фігурує модель-азіатка.
Так же строкато виглядає календар від кавового бренду Lavazza, який цього року випускає свій ювілейний 20-й календар.
![]() |
Сторінки календаря зібрані з 12 почуттів, таких як спокуса, гумор, зваблення, ейфорія. Над кожною розгорткою працював окремий фотограф у власній стилістиці. Без точного розтлумачення ідеї календар не виглядає цілісно.
![]() |
Кращим календарем алкогольного бренду цього року слід вважати Campari. Зазначимо, що різноманітні алкогольні компанії завше підтримують модну індустрію та різноманітні модні події.
![]() |
До фотосесії французького фотографа Дімітрія Данілоффа (Dimitri Daniloff) також було запрошено Мілу Йовович у брутально-агресивних образах.
![]() |
У фотосесії задіяно одяг, взуття та аксесуари відомих світових брендів і дизайнерів, зокрема, кутюр’є Стефана Роллана (Stéphane Rolland), який полюбився українській публіці завдяки показу от кутюр в Києві, а також ювелірні бренди.
![]() |
![]() |
Найбільш еротично серед модної братії виглядають календарі від білизняних брендів, адже в них одразу одночасно присутні і красиві напівоголені дівчата, і модний одяг.
В дизайні календарів французької спідньої білизни Aubade далеко не вперше використовується чорно-біла стилістика. Хоча красиві жіночі тіла на фото вдягнені у вишукану білизну, облич моделей ви не побачите. Що ж, фантазуйте на здоров’я!
![]() |
![]() |
![]() |
Інший білизняний бренд з Великої Британії Leurre використав для свого календаря подібну стилістику: чорно-білі фото та гру світло-тіней. Правда, одежини виглядають дещо брутальніше.
![]() |
Беручи до прикладу вдалий досвід подібних кампаній та намагаючись не відставати від моди, організація жінок норвезької області Вестфолд Vestfold Bygdekvinnelag випустила власний ню календар на 2012 рік з фотографіями літніх жінок, демонструючи тим самим, що жіноча краса з віком не тьмяніє.
![]() |
![]() |
На фото Маріт Борх Бекер, 51 рік, та Елен Стампе, 80 років.
До слова, старіння як природне явище не лише ввійшло в моду, але й стало своєрідним предметом гордості. Цьому сприяє ціла плеяда старіючих голлівудських зірок та співачок. І слідуючи сучасним трендам, молодитися вже не в моді, сьогодні стильно та актуально виглядати на власний вік.
Порадувала цього року і латвійська авіакомпанія АirBaltic нестандартним підходом до випуску власного промо-календаря. Моделями логічно стали співробітниці авіакомпанії, але не в звичній уніформі, а в нарядах від відомих латвійських дизайнерів.
![]() |
![]() |
Знімальний процес в діючому аеропорті можна побачити на відео:
Фото http://www.story.com.ua/fashion/show/kalendar-pirelli-10330/, http://style-calendar.com/, http://trendland.net/splash-2012-calender-by-tejal-patni/#, http://valse-boston.livejournal.com/565805.html#cutid1, http://www.theroundpeg.com/2011/12/leurre-lingerie-calendar-2012/, http://drugoi.livejournal.com/3647418.html