Лілія Пустовіт: "Прокидайся, Африко! Прокидайся, Україно!"

Ювілейний 30-й Тиждень Моди вже традиційно відкривала Лілія Пустовіт. Приємно, що дизайнер брала участь у всіх без винятку сезонах, тож для неї колекція осінь-зима 2012-2013 теж стала ювілейною.

Завжди проєвропейськи орієнтована дизайнерка присвятила колекцію африканському племені масаїв, яких дуже полюбила під час подорожі до чорного континенту.

"Вони високі і тоненькі, та мають дуже цікаві інопланетні профілі з дивною побудовою черепа. Крім того, вони горді і чесні!" – розповідає про масаїв Лілія.

Можливо, саме тому дизайнер вбачає у старовинній культурі африканського племені щось спільне зі збереженням рідних українських традицій. І перефразовує вже відомий слоган: "Wake up Africa! Wake up Ukraine!" ("Прокидайся, Африко! Прокидайся, Україно!").

Ідея створити колекцію на основі африканських мотивів народилася спонтанно, як власне і подорож до Африки. Про мандри схвильована дизайнерка розповідає натхненно: "Повертаюся додому з відрядження, стомлена і виснажена, а чоловік мені й пропонує: У тебе є півгодини прийняти рішення, поїдеш до Кенії чи ні. Але коли я почула про масаїв, все вирішилось за п’ять хвилин."

РЕКЛАМА:

Під африканську етнічну музику, привезену з Кенії, замішану на класичних та сучасних ритмах, пройшов і показ. Сукні у дрібні візерунки та орнаменти культури масаїв змінювались маленькими чорними платтячками різних покроїв, а за ними йшли новаторські принтовані сукенки з мереживними вставками. Поєднання червоного та фіолетового також підглянуте у кенійського племені.

Найсміливіше рішення колекції – гіпюрні спідниці. Хоча Пустовіт і не має звички прилаштовувати мереживо на голе тіло. "На чорному – негарно, на бежевому – банально, а кольорові тканини стали достойним тлом. Насправді, якби масаям дали мереживо, вони б теж його якось використали," – коментує дизайнерка.

Колекція хоч і африканська, та дуже жіночна. Жодного виходу в брюках, зате спідниці та плаття дизайнерка поєднала з високими дебелими чоботами власного бренду.

Нагадаємо, що це вже не перша колекція взуття Лілії Пустовіт спільно з маркою Braska, яку можна придбати в мережевих магазинах. На черевики з товстими підборами та високі чоботи з гладкої шкіри очікуйте вже восени.

Всюдисуща дизайнерка випускає і другу лінію одягу LP by Poustovit за більш демократичними цінами. Цей одяг, можливо, менш креативний за власним визначенням Лілії, але "модний та прогресивний".

"Зараз ми продаємось у всіх важливих магазинах," – впевнено розповідає Лілія. "Тепер для нас важливо робити одяг більш доступним."

Другу лінію Лілія зазвичай присвячує молодим дівчатам, мешканкам великого міста, такого як Київ. Презентація нової колекції відбудеться наступного тижня, про це читайте в наших майбутніх оглядах.

Читайте про UWF також на Таблоїд >>>

Реклама:

Головне сьогодні