Українська правда

Олексій Залевський обшиває "золоту молодь"

19 березня 2012, 15:00

Якби не знати, що осінньо-зимова колекція Олексія Залевського присвячена "золотій молоді", так і не второпаєш, нащо дизайнер витрачає сили на створення велюрових костюмчиків, спортивних штанців, толстовок та шкіряних курточок.

Можливо, розширює коло своїх клієнтів, або догоджає тим, що вже є, набором базових повсякденних речей.

Основною рисою колекцій Залевського є їх декоративність та епатаж. Але з кожним наступним сезоном театральні шоу на подіумі, не підкріплені чіткою стилістичною лінією чи прочитанням трендів, своїм одноманітним набором одежин починають мозолити очі.

 

Не зрозумілим залишився ані замисел, ані кінцева реалізація представленого. Це скоріше одяг для дому, котрий не має належного права претендувати на визнання як самостійна колекція, але ж немає сумнівів, що і серед нашого суспільства, і не лише серед молоді, знайдуться ті, що будуть гордо носити все "це" навіть не до тренувальної зали чи перукарні, але й "на вихід".

На таких, здається, і розраховані абсурдні поєднання тканин, стилів та декоративних прийомів.

 

Гротескна вишивка люрексом на велюрі як фішка нинішньої колекції – чи то стьоб, чи то своєрідні дифірамби сучасним багатійкам. А гіпюрні сукні на додачу до спортивних строїв вже на межі інфантилізму сучасної мажорної молоді та "сільського гламуру". До них ще й в’язані шарфи приплели.

Чоловіча лінійка теж нічим особливим не потішила.

Власне, на покази Залевського ходять як до театру, і навряд чи є необхідність розглядати його творіння з естетично-художнього погляду на дизайн одягу. Але окремим банальним речам він надає своєрідного шику та впізнаваності, тому шмаття з чергової колекції радше купуватимуть "за ім’я".

 

За традицією, дефіле майстра завершилося у манері Олексія Залевського – феєричним фінальним виходом осучасненої іспанської інфанти, чим епатажний дизайнер підсумував Тиждень Моди. Його показ був заключним в цьому сезоні.

Читайте також на ТаблоID UFW: Вольнова привела нового бойфренда?