Українська правда

Чоловічі колекції: нова "молодіжна" класика від Voronin. Фото

15 жовтня 2012, 15:13

Вперше показ Модного Дому Voronin відбувався без його засновника Михаїла Вороніна. Після смерті батька торгівельну марку очолила дочка великого метра – Лариса Вороніна. Жінка і раніше брала активну участь у житті бренду, але в цьому сезоні достойно витримала своєрідний "іспит на профпридатність".

Секрет власного успіху Людмила пояснює шанобливо: "Мій батько, крім того, що зажив слави геніального конструктора і залишив нам колосальну базу, на яку можна нанизувати нові й нові моделі, був геніальним керівником і зібрав команду високих професіоналів, з якими можна працювати довгі роки. За шість місяців з того дня, як не стало Михаїла Львовича, ми не втратили жодного спеціаліста." 

Від кадрових зрушень, хоч би якими прикрими подіями вони не супроводжувались, марка тільки виграла. Лариса Вороніна привнесла до стилю Voronin молодіжної легкості, невимушеності, свіжого погляду на класичний чоловічий костюм. "Для чоловіка ще не вигадано нічого більш сучасного, ніж класичний костюм," – впевнені в Модному Домі. 

 

Нинішня колекція значно "помолодшала": з’явилась приталена лінія піджаків, жилети піджачного крою, літні піджаки з короткими рукавами, легкі коктейльні смокінги, короткі брюки з манжетами, шорти-капрі. "Навіть саsual може бути класичним," – впевнена Лариса Вороніна.

Відсутність нагромадження деталей, "аристократична" пастельна кольорова гама і натуральні літні тканини нової колекції створюють круїзний настрій з невимушено легким ставленням до життя. Солодко-красиві моделі показу виглядали як лялькові "Кени": завжди молоді та щасливі. Саме таким ореолом окутаний оновлений стиль Дому Voronin. 

 

Батько залишив у спадщину Ларисі Вороніній радикально новий крій, який і використано у її першій самостійній колекції. "Працюємо на новій конструктивній базі," – розповідає нова керівниця. 

"Це приталені костюми на італійський манер, якими марив Михаїл Львович, і, на щастя, встиг їх розробити. За новими лекалами зараз випускаються всі моделі: молодіжні, класичні, смокінги, пальто. На українському ринку такого новаторства ще не було."

Заспокоюючи постійну клієнтуру Дому, керівництво обіцяє, що зміни стилістики не будуть радикальними. "Від класики ми не збираємось відходити – на це витрачено ціле життя!" – запевняє донька великого метра Михаїла Вороніна.

Частково чоловічу колекцію представив цього разу дизайнер Серж Смолін. До п’ятирічного ювілею власного чоловічого бренду IDoL майстер підготував на 90% жіночу колекцію. За визначенням Сержа, мужчина перетворився лише на аксесуар, покликаний робити жінку щасливою.

На жаль, окрім всього декількох класичних костюмів яскравих кольорів, у показі здебільшого фігурували кофтини покрою реглан з трикотажного оксамиту і футболки у славнозвісну "сіточку" при чорних туфлях і "розбишацьких" картузах.

Не забудьте подивитись репортаж на TabloID UFW день 5: Кужель вийшла з чоловіком, а Єгорова з дочкою