Колекція "Весна-літо" Віктора Анісімова: теплі светри і пальто

Покази Віктора Анісімова за останні сезони для українського подіуму стали майже хрестоматійними, а за видовищністю та нестандартним підходом він скоро зможе переплюнути Залевського. Та в моду Анісімов грається майже по-дитячому: чесно і щиро.

Ми звикли до дорослих колекцій Віктора Анісімова, які він демонструє на дітях, але тепер дизайнер представив "дитячу колекцію на дорослих". Для підсилення ефекту деякі моделі виходили парами.

"Щоб не показувати на Тижні Моди дитячі колекції, ми зробили окремий бренд, і тепер демонструємо дитячий одяг на дорослих. А щоб не забували, що одяг все ж таки дитячий, додатково випустили на подіум дітей," – пояснив говіркий дизайнер.

Колекція вийшла "ні вашим, ні нашим": частково жіноча, частково чоловіча, частково дитяча, частково доросла.

"Створення колекції – це баланс. Не можна ні до чого ставитись абсолютно. У нас така собі компіляція з того, що взяв, дістав чисте, вдягнув – і круто! Люди надто заморочуються над одягом: що і куди вдягти. Вмийся – і вже добре!" – жартує Анісімов.

РЕКЛАМА:

Крім того, своєрідним розривом шаблону стала демонстрація явно зимової колекції на відміну від очікуваного в графіках тижнів моди сезону весна-літо 2014.

"Покажіть мені ту людину, яка в цій країні працює за правилами! Ми тут вигадуємо якусь хрінь і говоримо: "Це – весна-літо! І навесні-влітку ви будете це носити! – розійшовся Віктор. – Але там люди прийшли в шоу-рум, зробили замовлення. Півроку на тираж – і потім це з’явилось у магазині. Тобто хтось замовляє і робить передоплату. А тут? Покажіть мені людину, до якої прийшов хтось і приніс йому передоплату! Покажіть мені людину, яка принесла передоплату!"

І підсумовує: "Тому ця хрінь на тему "весна-літо" мене вбиває. Отаке хрінове літо!"

Теплі светри, кардигани, жакети і пальто, дублянки і навіть чоловіча шуба – все це зовсім не нагадує літню колекцію.

На додачу, Анісімов в неблизькій для себе манері використовує колір і принти: ялинкові аплікації та камуфляжі на тему норвезьких лісів, квіткові строкаті мотиви японських садів. А на завершення демонструє наряди-трансформери, сукні-кокони, сукні і комплекти подоби кімоно.

"Я настільки самодостатній, що мені взагалі ніхто не потрібен, навіть я. Береш олівець, малюєш – та й навіть покази не потрібні!" – не вгамовується дизайнер.

Реклама:

Головне сьогодні