Битва за Єробачення-2017. Міста-претенденти представили свої промо-ролики
За це право змагаються Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпро й Херсон.
Незадовго до оголошення міста-господаря цьогорічного конкурсу, кандидати представили свої промо-ролики.
Вони розповідають загальну інформацію про територію, населення, інфраструктуру.
Команди 6 претендентів на проведення Євробачення-2017 намагаються показати, що саме їхнє місто може стати господарем конкурсу.
Кандидати пропонують варіанти арен для організації Євробачення, намагаючись зробити акцент на своїх перевагах.
Харків хвалиться нагородами Ради Європи та сполученням із 10 країнами світу.
Херсон представляє свої найвідоміші місця.
Одеса робить акцент на досвіді проведення міжнародних кіно- та музичних фестивалів.
Дніпро називає себе космічною та бізнес столицею України, готуючись інвестувати 500 мільйонів гривень у підготовку конкурсу.
Львів вирізняється поєднанням класичного стилю й сучасної культури.
Київ переконує, що давно є європейським містом, демонструючи концепцію безпеки, розвинену інфраструктуру й можливості для відпочинку.
Місто, в якому пройде Євробачення-2017 організатори планують оголосити 1 серпня.