Музеї України: хто і для чого веде Instagram про українські галереї
Міленіали пізнають мистецтво через Instagram, впевнена Дар’я Бессонова. На початку року ця уроженка Луганська, яка нині працює в Києві в digital-агенції Smartica/Skykillers, створила фотоблог @museumsofukraine, аби популяризувати українські музеї у веб-просторі.
Менш ніж за місяць акаунт зацікавив більше 1,8 тис. підписників і продовжує рости. УП.Культура розпитала Дар’ю Бессонову про витоки проекту та мету його створення.
Instagram-блог "Музеї України" розпочався з однієї подорожі до Львова. Вкотре опинившись у місті Лева, Бессонова разом зі своїм хлопцем вирішили пройтися не лише кав’ярнями та ресторанами, а й завітати до Палацу Потоцьких.
− Фотокарток і вражень було стільки, що стало навіть соромно постити таку кількість в Instagram аби не заспамити всю стрічку, − розповідає Дар'я.
Тоді в неї з’явилася ідея створити в соцмережі акаунт, де були б зібрані музеї України – "круті, але мало відвідувані". Тієї ж ночі Бессонова зареєструвала в Instagram сторінку @museumsofukraine, яка за останні три тижні поповнилася майже на півтори сотні публікацій.
[L]− Моя мета – завдяки гарним фото показати, що наші українські музеї не гірші закордонних і, звісно, затягти туди людей, − підкреслює дівчина. – Зрозуміло, що в Луврі та музеї Прадо круто, але краса – в очах того, хто дивиться.
Дар'я вважає, що багато людей не розуміє, яка краса ховається просто біля них. І оскільки нещодавно було доведено, що фотосервіси, на кшталт Instagram і Pinterest, перетворилися для міленіалів на своєрідні онлайн-філіали музеїв, Бессонова впевнена, що обрала правильний шлях для досягнення своєї мети.
Серед публікацій в блозі – не лише власні фотокартки дівчини. Вона шукає нові світлини за геотегами в Instagram, або через пошуковики на таких сервісах як Forsquare. Головні критерії відбору – краса та добра якість кадрів.
Сьогодні на сторінці @museumsofukraine співіснують старі палаци та традиційні українські хати, краєзнавчі музеї та галереї сучасного мистецтва. Кожну фотографію Бессонова супроводжує цікавою, на її думку, інформацією про зображені на фото твори чи, власне музеї.
− Секрет у тому, що я сама багато про що дізнаюся вперше та дивуюся нашим "скарбам", − пояснює вона і додає, що навіть розлогі "полотна" тексту її підписники зустрічають з ентузіазмом.
Для дівчини, яка створює ідеї для рекламних кампаній в digital-агенції, проект, безумовно є хобі. Але він стрімко росте й наразі за оновленнями сторінки стежать близько 1,8 тис. користувачів Instagram.