Українська правда

Ukraine NOW та ще 6 проектів Banda Agency, що отримали нагороду в Red Dot. ВІДЕО

20 серпня 2018, 14:26

У 2018 році брендінг Banda Agency виграв 7 нагород на щорічному конкурсі у галузі дизайну Red Dot Design Award у Ессені, що в Німеччині.

Про це Banda повідомила на своєму каналі у Vimeo.

Тепер агентство може поборотися за гран-прі фестивалю.

РЕБРЕНДИНГ COMFY 

"Необхідно було створити символ, який зміг би передати емоції від нової покупки. Це відчуття, коли "ну що там, що там, відкривай" і "ого, як воно може".

У нас вийшло і з'явився Пуш", – розповідають про ідею створення персонажу для ребрендингу в Banda.

БРЕНДИНГ BAKEHOUSE

Banda отримала дві нагороди за цей проект у категоріях Corporate Identity і Packaging. 

"Створюючи продукт такого рівня, дуже складно мовчати, тому Bakehouse говорить. Про те борошно, через яке довелося поганятися по всій земній кулі, про свіже фермерське молоко і вершкове масло прямо з Франції... 

Усередині кожної упаковки від Bakehouse ховається маленька пташка. Вона їсть крихти та надає продуктам щирості та емоційності", – розповідають у Banda.

БРЕНДИНГ BAD BOY

"Це алкогольний магазин із темпераментом панка. Ми передали цей характер у дизайні".

БРЕНДИНГ YES, GOD, YES

Yes, God, Yes – це магазин-аутлет для фанатів моди і знижок.

"Нам необхідно було створити айдентику, включаючи найманого, персональний шрифт і візуальний стиль, які були б одночасно емоційними і фешенебельними. 

Головна ідея – передати ці емоції, коли увірвала до біса дороге плаття за півціни. Відчуття, ніби шукала його все життя, і так, господи, так – воно твоє ", – розповідають в Banda.

РЕБРЕНДИНГ OККO

За цей проект Banda отримала нагороду Best of Contest Award. Саме вона дає можливість агентству поборотися за за гран-прі фестивалю.

У Banda відзначають, що сьогодні конкуренти OККO – не тільки заправки, а й кафе, ресторани, коворкінг – місця, які дають емоційну підзарядку:

"Нова стратегія змінила не тільки тон комунікації ОККО, а й візуальний стиль.

Раніше всі елементи дизайну були різними, розробленими під окремі рекламні кампанії. Необхідно було зібрати все в єдину концепцію.

Центральний елемент, який об'єднує концепцію – це "О". "О! Є ідея!", "О! Так може на каву?", "О! Так може в Італію на травневі?". А ще "О"  це ОККО, тому що хороші ідеї приходять в хорошому місці".

БРЕНДІНГ UKRAINE NOW

Ukraine Now – це перший єдиний масштабний бренд України.

[L]"Зараз – це найголовніше слово для нас. Зараз українці створюють нові бізнеси, стартапи, бари, технопарки та креативні академії.

Ми хотіли підкреслити цей бум-період і показати світу Україну, з якою хочеться познайомитися вже зараз", – кажуть у Banda.