Штучне хутро в колекції Людмили Кисленко і мода по-німецьки від Аннетте Гьортц

Два дизайнери, хоча один з них живе і працює в Німеччині, де модні смаки відрізняються від більшості Європи, а інший давно і впевнено випускає промислові колекції одягу в Україні, об'єднані тим, що виготовляють абсолютне прет-а-порте, тобто створюють колекції з повним асортиментним рядом, окремі речі з яких можна легко поєднувати між собою.

На відміну від пафосної Юлії Айсіної, одяг від цих дизайнерів претендує на цінову доступність широкому колу споживачів.

Дизайнер Людмила Кисленко для зимової колекції використала вовну, віскозний трикотаж і ворсові матеріали в сіро-чорній гамі. У дивних шапках-вушанках з оторочкою зі штучної лисиці дівчата-моделі виглядали наче манекени із радянського ГУМу.

Тут і далі - колекція Людмили Кисленко

Штучне хутро для дизайнера виявилось не лише економічно вигідним, але й більш піддатливим матеріалом, ніж натуральна чорнобурка. До того ж, дизайнер милувала тих своїх клієнток, які подорожують Європою.

"В Європу зараз неможливо поїхати у натуральному хутрі. Вас просто зацькують," - зі знанням справи пояснює Людмила.

РЕКЛАМА:

Тож подіумом крокували дівчата у волохатих шубах і зручному трикотажному одязі, який з радістю носитиме навіть найпростіша українка.

Вартість таких повсякденних нарядів таки вища за хмельницький ринок. Людмила прогнозує середню ціну у 70 євро за виріб. Але на хутряні унти не сподівайтеся - їх усі до одного розібрали моделі одразу після дефіле.

В грандіозних планах Людмили Кисленко - довезти свої недорогі вироби аж до Камчатки.

В той час, як вітчизняні дизайнери розробляють стратегії з підкорення європейських майданчиків, іноземці, навпаки, приїздять до України.

Німкеня Аннетте Гьортц далеко не вперше виставляється на українському подіумі.

Цього разу колекція Гьортц була передбачуваною, як той "сюрприз по-німецьки" із телевізійної реклами. Аннетте привезла до столиці в основному м'який безформенний трикотаж, плащі зі зручними великими кишенями, комбінезони і взуття на низькому ходу.

Тут і далі - колекція Анетте Гьортц

Показ викликав мляві оплески в залі, тим паче, що сама дизайнерка до Києва не доїхала, тож аплодувати було в буквальному розумінні нікому.

Чи може бути такий одяг зорієнтованим на український ринок? Представник компанії запевняє, що їх асортиментний ряд однаково добре продається як у Німеччині, так і в Україні. І що не існує жодних відмінностей у смаках німкень та вітчизняних споживачок.

Реклама:

Головне сьогодні