Бюджетну колекцію одягу створить італійська дизайнерка Альберта Феретті

15
3 лютого 2012

Італійка вперше створила капсульну колекцію одягу для найбільшої американської торгівельної мережі Macy’s. Вчора про це було офіційно заявлено на сайті торгівельної мережі www.macys.com.

61-річна дизайнерка подякувала бренду за можливість розширення своєї аудиторії.

Старт продажу нової колекції анонсовано на 17 квітня цього року. Вона буде продаватись у 185 мережевих магазинах та через інтернет. Ціна на вироби варіюватиметься в діапазоні від 49 до 118 доларів.

Модникам обіцяють легку колекцію для повсякдення з довгих суконь у свіжих та яскравих тонах, абстрактні квіткові принти, мереживний трикотаж, драпіровані платтячка та богемні блузи. Загалом, обіцяють колекцію "з італійським присмаком", як висловлюється про неї Ніколь Фіскеліс (Nicole Fischelis), віце-президент та директор відділу моди Macy’s group.

 

Феретті стане шостим дизайнером, з ким співпрацював Macy’s. До цього потужний американський ритейлер співробітничав з Меттью Вілльямсоном (Matthew Williamson), Джамбатіста Валлі (Giambattista Valli), Кіндер Паоло Аггуджині (Kinder P.Aggugini) та екстравагантною Анною Делло Руссо (Anna Dello Russo). Але найбільшого галасу наробила колекція одягу, зроблена у співтоваристві з Карлом Лагерфельдом (Karl Lagerfeld).

Партнерські відносини між провідними дизайнерами та мережевими магазинами заради створення капсульних дизайнерських колекцій за доступні гроші стало однією з провідних тенденцій в індустрії моди за останні пару років.

 

Так H&M випустила колекції, розроблені Versace, Lanvin та Stella McCartney, а супермаркет Target скористався послугами Missoni та Jason Wu.

Нагадаємо, що днями шумно стартував продаж колекції Karl від Карла Лагерфельда для сайту Net-a-Porter.

powered by lun.ua