У повних школярів гірше з математикою – вчені
Американські дослідники порівняли результати тестів із математики школярів, які мали зайву вагу в віці 3-9 років, та їхніх струнких ровесників.
Результати повніших учнів виявилися гіршими, пише The Daily Mail із посиланням на журнал Child Development.
"Наше дослідження вказує на те, що ожиріння в молодші шкільні роки, а надто ожиріння, яке триває протягом навчання в початкових класах, може зашкодити соціальному та емоційному благополуччю (дитини) та успішності в навчанні", - говорить провідний автор роботи, представниця Університету Міссурі Сара Гейбл.
Науковці з Університету Міссурі, Каліфорнійського університету та Університету Вермонта спостерігали за понад 6 тисячами американських дітлахів, від 3 рочків, коли ті йшли до дитсадочка, і до 9 років – 5-го класу.
За цей час дослідники п’ять разів зверталися до батьків та вчителів піддослідних, ставлячи їм запитання щодо ситуації в родині, комунікабельності та емоційного благополуччя дітей. Хлопчиків та дівчаток обміряли та зважували, а ще пропонували їм вирішити деякі завдання.
Результати тестів з математики в першокласників із зайвою вагою були гірші, ніж у струнких однолітків. Причому таку закономірність науковці прослідкували до 5-го класу.
До того ж дівчатка, які впродовж всіх цих років були повні, мали проблеми зі спілкуванням.
На думку науковців, гірші результати в навчанні в учнів із ожирінням можна пояснити тим, що такі діти почуваються сумними, самотніми та тривожними.