Для пацієнтів та лікарів почав працювати контакт-центр Нацслужби здоров'я

— 9 жовтня 2018, 07:59

8 жовтня офіційно почав працювати контакт-центр Національної служби здоров’я.

Телефонувати можна за номером 1677.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів безкоштовні.

Як повідомляє прес-служба НЗСУ, це перший в Україні подібний контакт-центр, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників медзакладів.

За словами голови НЗСУ Олега Петренка, контакт-центр створений для зворотного зв’язку пацієнтів та лікарів.

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі.

Зателефонувавши в робочий час, можна буде поставити питання оператору.

Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструвати і скеровувати у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення.

"Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту", – йдеться у повідомленні.

Реклама:

Головне сьогодні