Чому героям мультиків не місце на упаковці дитячої їжі? Одна хороша ініціатива

Ситнік Ольга — 3 січня 2020, 15:24

Певно немає батьків, яким не знайомі дитячі істерики в супермаркеті.

Що провокує ці напади?

Це питання вирішили дослідити представники європейської мережі супермаркетів Lidl.

В лютому 2019 року вони у Великій Британії опитали 1000 батьків дітей молодшого шкільного віку, пише The independent.

Три чверті батьків заявили, що діти докучають їм з проханнями щось купити у супермаркеті. При цьому понад половина опитаних вважає, що поява персонажів мультфільмів на упаковці провокує дітей.

Персонажів з мультиків часто зображають на їжі для дітей

Lidl проаналізував опитування і вирішив, що до весни 2020 року супермаркет вилучить всіх персонажів мультфільмів з упаковки зернових у власному бренді.

Зокрема, мультяшних героїв не буде на кукурудзяних пластівцях, зернових сніданках тощо.

"Ми вирішили допомогти батькам зробити здоровий та обгрунтований вибір щодо їжі, яку вони купують для своїх дітей", – пояснює керівник з соціальної відповідальності компанії Lidl Джорджина Холл.

Заради справедливості варто уточнити, що до такого рішення супермаркети спонукали активісти.

У червні 2019 року лобістські організації Action on Sugar та Action on Salt закликали уряд Великої Британії заборонити мультиплікаційним персонажам "рекламувати" нездорову їжу та напої.

Дослідження, проведене організаціями університету Queen Mary в Лондоні у співпраці з дитячою продовольчою кампанією, виявило, що більше половини з 526 продуктів харчування та напоїв, на яких виробники намалювали героїв мультфільмів, були "без потреби" з високим вмістом жиру, цукру та/або солі.

"Це шокуюче, що компанії експлуатують здоров'я наших дітей, використовуючи мультиплікаційних персонажів у своїх продуктах з високим вмістом цукру.

Особливо на шоколадах і солодощах, яким вже важко протистояти дітям, – пояснює доктор-дієтолог Каутер Хашем, який долучився до Action on Sugar.

Чи насправді нам потрібно заманювати дітей, щоб вони хотіли більше цих продуктів, і домагатися їхніх батьків, щоб вони це купували? Настав час регулювання, щоб зменшити нездорові звички галузі".

До речі, у 2014 році Lidl став першим британським супермаркетом, який видалив солодощі та шоколад зі своїх кас по всій країні.

Вас також може зацікавити:

Як вплине на розвиток вашої дитини менша кількість іграшок? Пояснюють вчені

Фастфуд та снеки: чим загрожують та як привчити дитину їх не їсти

Забути дитину? Це може трапитись з кожним. Як це попередити

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні