Як перетворити донорство на частину ДНК соціально відповідального бізнесу
Мережа мультимаркетів "Аврора" – одна з небагатьох українських компаній, яка системно і послідовно підтримує розвиток культури донорства в Україні. У співпраці з ГО "Агенти крові" компанія реалізувала низку довгострокових ініціатив, які охоплюють як внутрішні корпоративні процеси, так і широку суспільну взаємодію. Це логічне продовження глибшого партнерства, яке триває вже кілька років і встигло стати прикладом того, як бізнес може не просто підтримувати соціальні проєкти, а бути їхньою рушійною силою.
З 2021 року "Аврора" створила власну корпоративну базу донорів, яка сьогодні налічує понад 750 працівників.
Загалом співробітники "Аврори" вже здійснили понад 2 500 донацій – і ця цифра зростає щомісяця. У 2024 році кількість донацій сягнула 975 лише за рік.
"Ми не просто закликаємо співробітників до донорства, а створюємо зручні умови: інформуємо, організовуємо колективні донації, допомагаємо готуватися та підтримуємо після здачі крові, а також розігруємо тематичні худі серед донацій місяця та придумуємо інші заохочення", – поділилася Марина Мельничук, яка очолює проєкт корпоративного донорства в "Аврорі".
Але справа не тільки в цифрах. У партнерстві народжуються системні проєкти:
◆ кампанія "Донатити – це норма", яка привела до пунктів донації понад 6 000 нових донорів;
◆ мотиваційна серія значків "Клітини крові", що перетворює донорство на особисту місію;
◆ конкурс ArtDonation, який об’єднав художників з 12 країн і провів 26 виставок у різних містах України;
◆ спеціальний проєкт "Зупинимо кров", спрямований на допомогу українським захисникам;
◆ розробка мобільного застосунку для донорів, який зараз проходить тестування.
У партнерстві "Аврори" та "Агентів крові" вирішальним є не лише кількість залучених людей, а і якість взаємодії. Адже бізнес не лише фінансує чи організовує акції, а формує нові соціальні норми: регулярність, свідомість, емпатію. І це один із прикладів того, як відповідальний бізнес може бути частиною розв’язання системних проблем.