Київське метро. Горить, провалюється, вбиває

81
1 лютого 2008
Ось що творилося у київському метро у середу

Вам не вистачає гострих відчуттів, незабутніх вражень, закортіло екстріму? Для цього зовсім не потрібно стрибати з парашутом або пірнати під воду. Достатньо всього лише спуститися у київську підземку!

Столичний метрополітен б'є рекорд за рекордом - за кількістю падінь людей на колії, а також аварій і надзвичайних ситуацій.

Не встигли метрополітенівці відійти від інциденту, що стався цього понеділка, коли самогубця кинувся під потяг на станції "Вокзальна", як у середу їм довелося тушити пожежу. На станції метро "Театральна" зайнявся другий вагон потяга, що слідував у напрямку станції "Лісова".

Ця друга за тиждень трагедія у столичній підземці яскраво ілюструє загальний стан київського метрополітену. У цьому можна переконатися, познайомившись зі статистикою надзвичайних подій у метро за останній рік - півтора.

Виявляється, у цілому за 2007-й рік у метро сталося 70 нещасних випадків, більшість з яких - самогубства. Нижче - найрезонансніші з цих подій.

Метро вбивче

21 січня 2008. Рух потягів Святошинсько-Броварською лінією київського метрополітену був обмежений протягом години через те, що на станції метро "Вокзальна" людина кинулася під потяг.

"Молода людина кинулася під потяг. Самогубство. Про це розповідають свідки події. Особистість і вік загиблого поки не встановлені", - сказали у прес-службі Метрополітену.

16 січня 2008. На станції метро "Вокзальна" на рейки впала пасажирка. Жінка залишилась живою, тому що машиніст потяга вчасно помітив її і загальмував.

10 грудня 2007. На станції метро "Оболонь" жінка середнього віку кинулася під прибуваючий потяг. Як розповіли свідки, приблизно за 15 секунд до приїзду потяга жінка зстрибнула з платформи, встала на коліна і лягла на рейку, що ближче до платформи.

Машиніст зупинитися не встиг і розрізав її на дві частини. Подія відбулася на очах у пасажирів метро, які підтвердили, що це було саме самогубство.

6 грудня 2007. Чоловік покінчив життя самогубством, кинувшись під потяг на станції метро "Дорогожичі". Внаслідок інциденту рух електропоїздів був зупинений на годину.

21 вересня 2007. Через падіння жінки на рейки на станції "Поштова площа" припинився рух потягів на Куренівсько-Червоноармійській лінії метрополітену. Свідки події бачили, як жінка у віці до 40 років сама кинулася під потяг метро.

Після того, як потяг зупинився, машиніст і черговий по станції міліціонер витягнули жінку, яка знаходилася між 1-м і 2-м вагонами потяга. Жінка шспіталізована, у неї відрізана кисть правої руки.

Метро аварійне

23 січня 2008. На станції метро "Театральна" зайнявся другий вагон потяга, що слідував у напрямку станції "Лісова". Потяг під'їхав до станції близько 12.45 і зупинився, після чого співробітники станції підтягли вогнегасники і почали гасити вагон, з якого йшов дим.

У МНС кажуть, що в одному з вагонів потягу відбулося коротке замикання, внаслідок чого було незначне іскріння і задимлення нижньої частини вагону. Жертв і постраждалих в результаті інциденту немає. Наслідком події стала затримка руху потягів на кілька хвилин. 

14 січня 2008. Метрополітен" вранці у понеділок закрив на годину вхід пасажирів на станції метро "Лісова" та "Чернігівська" з 5:40 до 6:51.

Причина закриття станцій - відсутність напруги на контактній рейці. Це сталося через вихід з ладу кабельної перемички на "Чернігівській".

14 липня 2007. Між станціями "Осокорки" та "Позняки" Сирецько-Печерської лінії метрополітену під час проведення профілактичних робіт щодо укріплення просідаючих ґрунтів, працівниками "Метробуду" було виявлене зміщення залізобетонної плити "тюбінга".

Між станціями "Осокорки" - "Харківська" рух потягів був призупинений і відключена контактна рейка.

Потім з'ясувалося, що метро ледь взагалі не розвалилося. У тунелі утворилася двометрова тріщина в результаті наземного будівництва паркінгу.

1 листопада 2006. Між станціями "Гідропарк" і "Лівобережна" могла статися велика аварія. Зловмисники перелізли через огорожу, що захищає відкриту лінію метро, незважаючи на колючий дріт. Спочатку на шляху між станціями "Гідропарк" і "Лівобережна" - убік станції "Лісова" - був кинутий шматок залізної будівельної арматури довжиною близько 4 м і діаметром майже 16 мм.

У цей час убік станції "Лісова" від станції "Гідропарк" рухався потяг, який цю арматуру збив. Відбулося коротке замикання, знялася напруга з контактної рейки і зупинився рух потягів на ділянці від станції "Дніпро" до станції "Лісова".

Метро гумове

Наприкінці минулого року "Метрополітен" почав буквально благати: "Люди, не лізьте у метро!" Людей на станціях у години пік стало так багато, що це становить небезпеку для них самих, кажуть керівники підземки.

Але оскільки такі повідомлення не справили на киян та гостей столиці жодного враження, метрополітенівці не знайшли нічого кращого, аніж залучити своїх працівників для "трамбування" людей у вагони у години пік.

Тепер щоденно у робочі дні з 8:00 до 9:00 на кількох станціях можна побачити співробітників служб метрополітену "для надання допомоги машиністам щодо закриття дверей електропоїздів". Іншими словами, ці люди в помаранчевому просто трамбують пасажирів, які не вміщаються у вагони.

Про комфорт таких поїздок багато розповідати не треба. Хто хоч раз проїхався у київському метро у годину пік не забуде цей "експіріенс", мабуть, ніколи.

Єдине, що поки що тішить киян - метро у нас найдешевше в Україні. Як то кажуть, краще погано їхати, ніж добре йти.

powered by lun.ua