Лише 5% українців мають всі комунікаційні блага

0
26 лютого 2008

Частка активних споживачів телекомунікаційних послуг в Україні залишається незначною.

Лише 5% населення України у віці від 16 років користуються фіксованим і мобільним зв'язком, а також мають доступ до Інтернету будинку і регулярно ним користуються.

Такі дані дослідницької компанії "Gfk Ukraine", повідомляє Ліга.

Як повідомили в прес-службі "Gfk Ukraine", у сегменті активних споживачів більше чоловіків (58%).

Це переважно люди молодші 40 років (68%), жителі міст із населенням більш 100 тис. осіб (74%).

Найбільшу питому вагу серед активних споживачів мають працюючі люди (76%). Вагому роль грають студенти, що складають 15% всіх активних споживачів. Утім, вони в основному не користуються Інтернетом в університеті.

"У місцях навчання доступ до Інтернету використовують 4% активних споживачів і менш 1% вважають університет основним місцем доступу. Це пов'язано, у першу чергу, з тим, що в багатьох університетах усе ще немає комп'ютерних класів, у яких студенти мали б можливість користуватися Інтернетом у будь-який зручне для них час", - йдеться в дослідженні.

Активні користувачі витрачають на телекомунікаційні послуги значно більше грошей, ніж всі інші. Біля половини представників цієї групи витрачають на всі телекомунікаційні послуги разом від 100 грн. до 200 грн. на місяць, тільки 17% витрачають до 100 грн.

Для порівняння, серед інших користувачів 87% витрачають на телекомунікаційні послуги менш 100 грн.

За даними компанії, кількість користувачів мобільного зв'язку досягло 64% населення України у віці від 16 років.

Послугами фіксованого зв'язку будинку користуються 53% українців, а доступ до Інтернету мають тільки 16%.

powered by lun.ua