Черновецький пустить кораблі на Троєщину, а дорогам подарує "космічний розум"

5
27 лютого 2008

При цьому команду Леоніда Черновецького не зупиняє те, що кияни вже й не пригадують, скільки разів їм обіцяли полегшити життя. Вона продовжує сипати новими проектами. Мовляв, метро вже риють, мости зводять, окружні дороги будують.

Черновецький вирішив проблему Троєщини: на роботу - вплав

Нещодавно "мер усіх киян" народив ще одну креативну ідею. Він вирішив, що мешканців столиці врятує Дніпро.

Щоправда, цікаву думку Черновецькому підкинув якийсь анонімний студент. Після цього мер оголосив, що влада має намір запровадити поромне сполучення через Дніпро.

"Ми не користуємося Дніпром, і поки до 2010 року відкриємо автомобільний рух, а в 2011-му - метро на Троєщину (Подільський міст), я хотів би запровадити ідею одного із студентів про введення поромного сполучення. З транспортом на Троєщину складно", - сказав Черновецький.

А вже незабаром за цю ідею вхопилися чиновники більш низького рангу. Екологічна комісія Київради вже оголосила, що до Євро-2012 у Києві почне курсувати річковий транспорт. Щоправда не на Троєщину, а в Гідропарк.

Скоро такими причалами обросте весь Київ?

Комісія почне розробляти спеціальну програму, щоби переправа запрацювала. Спершу її планують запустити на Русанівці. Вона возитиме киян у Гідропарк та назад.

Також у комісії стверджують, що дві судноплавні компанії готові інвестувати у пором гроші.

Для запуску їм треба лише дві земельні ділянки, щоби облаштувати причали. Загалом місто планує запустити більш як десяток переправ. За словами депутатів, у такий спосіб вони можуть частково розвантажити київські мости.

Довгий придумав міст з "вухами" і "космічні" дороги

Не менш креативні ідеї з розвантаження київських доріг пропонує і заступник Черновецького Олесь Довгий. Поки Ірена Кільчицька бореться з неслухняними паркувальниками за допомогою талончиків і СМСок, секретар Київради взявся за мости і дороги.

Спочатку Довгий запропонував примонтувати до мосту Патона "вуха".

До мосту Патона вже почали монтувати "вуха"
За його словами, під час реконструкції мосту до нього додадуть по дві смуги в обох напрямках для руху транспорту. Такі "вуха", каже Довгий, будуть прикріплені до мосту в рамках підготовки до Євро-2012 для полегшення руху транспорту в місті.

"Сьогодні цілодобово триває будівництво нового Подільсько-Воскресенського мосту. Також планується побудувати ще один міст через Дніпро. Ми ведемо переговори з китайською будівельною корпорацією, що запропонувала протягом року за допомогою новітніх технологій побудувати цей міст", - розповів секретар Київради.

Крім нового мосту, у столиці вже цього року почнуть будувати перший тунель під Дніпром.

За словами Довгого, тунель буде з'єднувати лівий берег із проспектом Перемоги, що дозволить у такий спосіб уникнути заторів у центрі міста.

Ще Довгий каже, що до 2012 року буде завершене будівництво двох окружних доріг, що дозволить розвантажити Київ від транзитного транспорту.

"Мала кільцева дорога на сьогоднішній день уже майже добудована, максимум за півтора роки нею можна буде користуватися. Велика кільцева дорога перебуває у стадії проекту. Будівництво цієї окружної дороги в 212 кілометрів повинне завершитися у першому кварталі 2011 року", - розповів Довгий.

Але найкреативнішою виявилася ідея секретаря Київради з модернізацією київської ДАІ. Її, за словами Довгого, оснастять системою інтелектуального управління транспортом.

За прогнозами Довгого, протягом декількох місяців систему буде встановлено. Завдяки їй на 20-30% зменшиться затримка транспорту, на 10-15% знизиться аварійність на дорогах.

"Це буде система, яка ззовні буде дуже схожа на центр управління польотами НАСА, звідки оператори за допомогою світлофорів зможуть на відстані керувати рухом громадського транспорту. Також до її складу буде входити система відеоспостереження та фотофіксації порушень правил дорожнього руху", - каже він.

Довгий також збирається замінити близько 3,5 тисяч старих лампових світлофорів на нові діодні.

Ще київська влада найближчим часом має намір перевести 32 паралельні вулиці в односторонній режим руху.

Зокрема, експерименту піддадуть вулицю Горького, яку збираються реконструювати. Після цього на Горького буде запроваджено односторонній рух з відповідною заміною світлофорного режиму та технічних засобів організації дорожнього руху, облаштовано тролейбусну лінію.

Черновецький показує, як він вміє їздити у громадському транспорті і купувати талончики у кондуктора

А от вантажівкам, за словами Довгого, не пощастить. З 1 березня цього року вводиться обмеження в'їзду до Києва вантажного транспорту у денний час.

"Вантажівки зупинятимуться за 50 кілометрів від міста і проїжджатимуть Києвом лише вночі", - каже Довгий.

Така бурхлива діяльність київської мерії по всіх фронтах залишає киянам лише одне -  молитися, щоб повітряний простір над Києвом Черновецький не чіпав. 

Фото Черновецького прес-служби КМДА



powered by lun.ua