Джолі не вдається продавати одяг. Тімберлейк спробує

9
22 квітня 2008
Легендарний музикант Кейт Річардс зіграв для Louis Vuitton. Фото з сайту компанії
Яскравим прикладом невдалого використання знаменитості є трьохрічна компанія марки the St. John Knits з Анжеліною Джолі. Фото з сайту компанії
Співпраця Ніколь Кідман з Chanel No. 5 – одна з найбільш успішних.
Гвінет Пелтроу на рекламній кампанії Estee Lauder заробила 6 млн. дол.
Успішною виявилася співпраця Шарліз Терон з Dior
Джесіка Сімпсон - обличчя компанії Guthy-Renker (Proactiv)
Єва Мендез фотографуватиметься для Calvin Klein.

Що тільки не вигадують рекламісти, аби змусити покупців купити певний продукт! Вони можуть, наприклад, телефонувати вам додому і питати "а чи не потрібна, вам, раптом труна?" Можуть безкоштовно чистити ваші килими та годувати вас своїм продуктом.

Але експерти помічають у рекламному бізнесі хоч і не нову, але чітко окреслену тенденцію - запрошувати для рекламної акції своєї продукції знаменитостей. Тепер це стає майже нормою.

Невдача з Джолі 

"Впродовж років тенденція використовувати моделей переходить у тенденцію використовувати знаменитостей для просування продукту. Адже щоб не відбувалось у світі багатих, знаменитості продають", - розповів виданню "Forbes" Райян Шінман, керівник компанії Platinum Rye Entertainment, яка веде переговори між зірками та десятками компаній та рекламних агентств.

"Звісно, кожна знаменитість має свої особливості, тому її імідж та спосіб життя має відповідати бренду", - каже Шінман.

Серед невдалого використання знаменитості яскравим прикладом є трьохрічна компанія марки the St. John Knits з Анжеліною Джолі.

 Невдала співпраця Анжеліни Джолі з маркою the St. John Knits  не завадила акторці заробити $12 мільйонів

Компанія заплатила Джолі $12 мільйонів, кампанія провалилась: покупці так і не зрозуміли зв'язку між скандальною Джолі та традиційним іміджем марки.

"Намір був таким: поєднати консервативну марку з молодим поколінням. Але це створило негативну реакцію у консервативних прихильників марки через бунтарський імідж Джолі", - роз'яснює Сьюзан Хадер, керівник однієї з компаній, яка консультує з питань використання знаменитостей у рекламі.

Замість знижок

Приклад співпраці Ніколь Кідман з  Chanel No. 5 - одне з найбільш успішних. За те, що актриса стала обличчям цих парфумів у 2004 році їй перепало $12 мільйонів. А трихвилинний рекламний ролик з Кідман обійшовся компанії в  $46 мільйонів.

Використання актриси в рекламі збільшили прибутки компанії на 16%. "Вони не змінили банку, упаковку чи аромат. Але використання Кідман мало здатність змінити цільову аудиторію. Раптом інші, молодші жінки, помітили бренд", - розповів головний аналітик NPD group Маршал Коен.

Але використання знаменитості теж може дуже зашкодити марці. Коли захисника NBA Lakers Коба Брайанта звинуватили у зґвалтуванні (у 2003 році) Coca-Cola, Nutella та McDonald's вирішили не продовжувати свої контракти з зіркою.  Попри те, що справу пізніше владнали, Брайант втратив від 4 до 6 мільйонів доларів через цю неприємну історію.

Звісно, зірки зацікавлені у зйомках в таких рекламних кампаніях. Адже за місяці роботи над фільмами вони отримують $10-20 мільйонів, тоді як кількаденна робота може принести їм більше $3 мільйонів.

 Джастін Тімберлейк незабаром стане новим обличчям Givenchy.

Часто трапляється так, що якщо знаменитість взялась рекламувати той чи інший продукт, то її зобов'язують використовувати його.

А буває і так, що торгова марка помічає, що знаменитість носить її одяг і вже потім пропонує їй рекламувати цю марку. Так наприклад, трапилось з Памелою Андерсен. Коли у 2002 році було помічено, що вона носить взуття  Uggs, їй запропонували взяти участь в рекламній акції компанії.

В Україні ж, мабуть, доцільно було б зробити обличчям Louis Vuitton Юлію Тимошенко.

За матеріалами www.forbes/. Фото з сайту www.forbes/.

powered by lun.ua