Литовченко не зніметься для прокладок, а Подкопаєва – для випивки

34
15 травня 2008

"Ми ходили з Вадимком до дитячого будинку, з якого ми його взяли, і роздавали іграшки дітям. Директор дитячого будинку сказав, що після нашого усиновлення дітей з цього дитбудинку почали забирати дуже масово. Це така сила реклами!", - розповідає "Життю" олімпійська чемпіонка Лілія Подкопаєва приклад власної участі у рекламній компанії.

Щоправда, тут мова йде про соціальну рекламу "Тепер у Вадимка є мама", яка мала на меті спонукати сім'ї збільшувати свою чисельність за допомогою всиновлених дітей. Але експерти переконують: вдалий вибір знаменитості для реклами певного продукту може збільшити його продаж у декілька разів (за інформацією виробника дорогих годинників Omega, після виходу роликів з кіноактором Пірсом Броснаном, продажі продукції зросли на 900%).

"Підвищена увага до celebrities (з англ. - знаменитість) - це сьогодні світовий феномен. Зараз людей не так цікавлять філософські трактати. А от якщо якась зірка зламала каблук, то такий матеріал матиме значно більше читачів, аніж важливі новини", роз'яснює нам виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

Звісно, рекламщики цей факт не можуть не враховувати, адже підвищена увага читачів, глядачів мимоволі переходить на торгову марку, яка рекламується.

Влада Литовченко знялась для реклами дому моди вітчизняного дизайнера Євгенія Фененко. Крім цього, вона є обличчям автомобілів "Ягуар". "В рамках контракту, що діє, я маю можливість пересуватися в автомобілі марки "Ягуар", - повідомила "Життю" модель
"Я не проходжу ніяких кастінгів. До мене приходять з пропозицією, а я її  розглядаю. Тут не момент краси або публічності грає роль, а момент іміджу", - розповіла про процедуру потрапляння в рекламні сюжети президент модельного агентства Karin Models Влада Литовченко. На сьогодні вона є обличчям 5-ти брендів не тільки в Україні, але й за її межами.

"Як правило, справжні зірки самі вже є брендом. А що таке бренд? Певна емоційна оболонка. І ця особистість свої характеристики переносить на продукт, який рекламують", - каже Лазебник. І додає, що співпраця зі знаменитостями теж має свої небезпеки.

"Якщо російський боксер Микола Валуев програє бій, то це боляче вплине на продаж горілки, яку він рекламує ("Олімп")", - наводить приклад експерт.

Запросіть мене правильно

Контракти українських зірок з рекламними компаніями не рясніють голлівудськими нулями. У порівнянні з мільйонами доларів, які отримують Анжеліна Джолі чи Ніколь Кідман, рекламні зарплати українців доволі скромні: від 0 до 200-300 тисяч доларів.

Якщо ж мова йде про мільйонні контракти (як, за чутками, "Оболоні" з Андрієм Шевченком), то зірку справедливо можна вважати не просто українською, але міжнародною, запевняє Максим Лазебник.

Але апетити знаменитостей бувають великими. Саме через них зриваються більшість контрактів.

"Культура спілкування наших зірок із бізнес питань залишається на низькому рівні. "Зіркові хвороби" можуть легко стати на заваді у підписанні вигідного контракту", - зазначає Дмитро Хмелевський, директор по роботі з клієнтами компанії Grey Kiev. Його агентство працювало з Ольгою Горбачовою, Лілією Подкопаєвою, Інною Гомез, групою "Алібі", Машею Євфросініною по проектам Pantene Pro-V, з Свтославом Вакарчуком по Nokia та Тамарою Стратієнко по Corega.

Рекламісти кажуть, що "зірковість" знаменитостей часто додає режисерам та фотографам зайвої роботи. На знімальному майданчику вони продовжують демонструвати свою значимість, а не дають режисеру "полюбити свою героїню" (саме це вважається умовою найбільш вдалих рекламних сюжетів). Можуть вказувати розмір свого одягу, який не відповідає реальним випуклостям фігури. Втім, це стосується не всіх.

Лілія Подкопаєва вперше знялась у рекламі одразу після Олімпійських ігор, на яких вона здобула перемогу. Гімнастка рекламувала спортивний одяг компанії Gym King.

"Окрім гімнастики протягом 15 років, я мало що бачила і мало чим займалася. Тому для мене це був новий досвід, нові емоції. Тоді я ще дивувалася - чому моделі жаліються: важка робота, складні умови, вони втомлюються. В порівнянні з гімнастикою це дитячі розваги!" - каже Подкопаєва.

Усиновлення Лілею Подкопаєвою Вадимка з донецького дитбудинка стимулювало інших українців забирати звідти діток. Фото Дмитра Амідова
Але такі "дитячі розваги"  багатьом знаменитостям можуть бути не до душі.

"Декілька років тому Олегу Янковському якась корейська компанія пропонувала гонорар за зйомки в рекламі. А він сказав, що я в рекламі зніматись не буду або ж заявив щось таке, що означало те саме", - розповідає Максим Лазебник.

Досить довго не з'являлась у рекламних сюжетах співачка Тіна Кароль. Як повідомив "Життю" її прес-секретар Павло Подопригора, участь співачки у рекламній кампанії "Черного жемчуга" - це її перший такий досвід.

"Тіна - творча людина, їй цікавіше займатись всілякими творчими проектами", - зазначив Подопригора. Тож наразі невідомо, наскільки активно зніматиметься Кароль в рекламних кампаніях.

Для Тіни Кароль все ж цікавішими є всілякі творчі проекти. Фото з офіційного сайту співачки
Хоч відмова зірки від участі у рекламній кампанії найчастіше трапляється через фінансові нюанси, тип рекламованого продукту теж важливий.

"Я б ніколи не рекламувала алкоголь, тютюн і засоби особистої гігієни", - чітко окреслила сферу своїх рекламних "антиінтересів" Влада Литовченко.

Лілія Подкопаєва категорично відкидає можливість своєї участі у рекламній кампанії алкоголю й тютюну. "Еротичні речі для мене неприйнятні. Білизну я, мабуть, би не рекламувала. Хоча ніколи не кажи "ніколи", - посміхаючись додає гімнастка.

Утім, участь зірок у рекламі алкоголю й тютюну в Україні давно заборонена. А з 10 травня цього року заборонено використовувати знаменитостей і в рекламі пива. Тож ніхто не потривожить спокій українських знаменитостей спокусливою пропозицією заробити кругленьку суму на рекламі цих суспільно-небезпечних продуктів.

P.S. Поява вітчизняних зірок у рекламі стала наскільки частою, що у цьогорічного Київського Міжнародного фестивалю реклами навіть з'явилась нова номінація, яка так і називається "Зірки в рекламі".

powered by lun.ua