Змінено рух на вулицях Києва

1
19 травня 2008

У центрі міста змінилися правила дорожнього руху: ще дві столичні вулиці перейшли в односторонній режим. Тепер на вулицях Великій Васильківській (колишня Червоноармійська) та Антоновича (колишня Горького) їхати можна лише в одному напрямку.

"Ми вперше запровадили односторонній рух на столичних вулицях, перевірили на прикладі Саксаганського та Жилянської. Швидкість проїзду збільшилася на 30%. Загалом до кінця року ми переведемо в режим одностороннього руху 61 вулицю", - розповів Леонід Черновецький.

Для громадського транспорту на Великій Васильківській та Антоновича відкрили окрему смугу для руху.

Таким чином водії матимуть можливість їхати до центру міста від Либідської площі вулицею Червоноармійською, а у зворотному напрямку - вулицею Горького. У такому ж режимі працюватиме громадський транспорт, зазначає видання "Хрещатик".

Крім цього, у зв'язку з проведенням офіційного прийому учасників щорічних зборів Ради директорів ЄБРР, 17-20 травня з 6:00 до 20:00 у Києві буде тимчасово перекрито рух транспорту на вул. Інститутській на ділянці від вул. Хрещатик до вул. Ольгинської.

Напрям руху на багатьох столичних вулицях ще буде змінено. Фото "Хрещатик"
У велосипедистів - інший рецепт вирішення транспортної проблеми столиці. Вони вважають, що звільнити дороги великих міст України від диму, смороду та заторів можна лише створивши можливості для альтернативного транспорту - пересування на велосипедах.

Тож 18 травня близько півтори тисячі велолюбителів, стартувавши на Софійській площі, проїхали головними вулицями міста організованою колоною

"Київ називають європейською столицею, але в питаннях транспортної політики у нас панують застарілі, неєвропейські підходи. Ми хочемо, щоб чиновники від транспорту нарешті зрозуміли - будівництво нових розв'язок не здатне врятувати місто від заторів. Щоб не потрапити в "транспортну пастку", в якій зараз перебуває Москва, Києву треба робити дві речі - розвивати муніципальний транспорт та створювати велосипедну інфраструктуру. Берлін, Париж, Лондон, Відень, Прага та десятки інших міст пішли саме таким шляхом, і мають надзвичайно позитивні результати", - вважає Віктор Загреба з Асоціації велосипедистів Києва.

powered by lun.ua