Туалетний папір із запахом футбольного поля та пиво для собак: на Євро-2008 у бойовій готовності

4
9 червня 2008

До Євро-2008, яке стартувало 7 червня, виробники різноманітної продукції підготувались грунтовно. На прилавках європейських магазинів опинилася безліч сувенірів та продуктів, що несподівано набули футбольного присмаку.

Німецьке видання Die Welt склало список "найсмішніших товарів для Євро-2008". У нього потрапили нестандартні ідеї догодити футбольним фанам. Так, компанія Frosta помістила на пачках із напівфабрикатами оптимістичне гасло "Підсмажимо іспанців на сковорідці".

Шоколад компанії Milka, випущений з нагоди Євро - 2008, має напівкруглі вигини, футбольний дизайн і називається "Чемпіолад".

Про різноманітну пивну продукцію годі й говорити.

Аби думка про футбол не полишала споживача навіть у туалеті, мережа магазинів-дискаунтерів Plus пропонує придбати туалетний папір із ароматом футбольного поля. А інша мережа магазинів пропонує купити папір із зображенням футбольних гравців, м'ячів та кубків.

Можна купити рулончик із портретами гравців команди-суперниці і... відвести душу.

Компанія Fressnapf, що випускає товари для тварин, теж не пасе задніх. Вона створила білизну та гетри для собак у чорному, червоному та золотому кольорах (для вболівальників за зібрну Німеччини). Зелена флісова підстилка для домашніх улюбленців виконана у формі футбольного поля - із нанесеними лініями воріт, середньою лінією, штрафною зоною та 11-метровою відміткою. Головне, аби під час трансляції азартний власник цуцика не захопився, і не дав копняка...

Пивко для собак. Фото Fressnapf
Якщо чотирилапий друзяка захоче разом із хазяїном слідкувати за ходом гри по телевізору, він ласуватиме спеціальним собачим пивом - безалкогольним, звісно. Воно зроблене на основі бульйону та розлите у 0,33-літрові пивні пляшки  з темного скла.

Ще можна придбати футбольну рослину. У половинці пластикового м'ячика міститься земля і зернятко. Продавці, що, вочевидь, володіють секретами генної інженерії, щиро переконують, якщо поливати рослинку починаючи із першого дня чемпіонату, за два тижні матимеш бруньку із написом "Чемпіон Європи".

До речі, у 2006 році по закінченні фінального футбольного матчу було розпродано усю траву з поля у Берліні. Усього за 75 євро кожен мов змогу посадити у себе на городі шматоч поля із відбитками ніг зірок футболу.

Навіть Greenpeace не лишається осторонь від футбольних уболівальників - кожен, хто замовить журнал екологів, одержить червоний футбольний м'яч.

До звичних прапорців із футбольною символікою, капелюхів, дудок фанів додалася новинка - прапори із рукавами, аби вболівальнику зручніше махалося.

За матеріалами Die Welt (переклад Инопресси)

powered by lun.ua