Реклама з перцем

5
16 липня 2008

Окрім того, таку рекламу люди відкрито люблять. Зокрема, за російськими дослідженнями 2005 року, 65% респондентів зізналися, що позитивно ставляться до веселої реклами.

В Україні свого часу було зроблено аналогічне зізнання. Соціологічне дослідження компанії InMind після кампанії "Кохаймося!" в 2005 році показало, що більше 75% респондентів ця реклама сподобалася, і вони вважають, що подібних сюжетів має бути більше.

Саме тому закордоном рекламодавці з великою радістю звертаються до засобів комічного. І ніщо не стає на заваді – ані політичні, ані національні, ані моральні почуття. Рекламодавці не бояться сміятися із себе, зі своїх продуктів, або зі своєї аудиторії. Звичайно, кожного разу таку рекламу перевіряють фокус-групи...

Маленький пеніс? - Корвет

Опа, ми забули власний слоган. Американська медична асоціація асоціації у підтримку марихуани

Хіп-хоп. Фактично як справжня музика, тільки із надзвичайно ідіотськими текстами

У нас досить популярною є теза, що вітчизняна реклама є непрофесійною, що вона ображає певні верстви населення. То молоді занадто відверто цілуються, то слова неправильно пишуть, то якийсь підтекст ображає літніх людей. Від сивочолих експертів можна почути щось на кшталт "не доросли ми ще до Заходу, от там і реклами менше, і вона нікого не ображає".

Однак все виявляється зовсім інакше. Більше того, в Європі та США також трапляються курйозні випадки, коли реклама викликає зовсім неочікуваний ефект.

Так, вже байкою стали історії про розміщення реклами "Кохаймося" на паркані Байкового кладовища або на Окружній дорозі, або про випадкове розміщення поряд двох білбордів – "Мама, чому я урод" та привітання хлопчика з днем народження. Звичайно, ці історії – це лише наслідок людських помилок, і ці помилки можуть статися будь-де і будь-з-ким. Наприклад, з великою компанією, що продає гамбургери.

Зверху написано: "Дитяче ожиріння. Не ставтеся до нього зверхньо". На нижній рекламі написано: "Я типу тут весело закупаюся"

Часто рекламодавці свідомо використовують сатиру в своїх рекламних посланнях - особливо це популярно в політичній рекламі. Досить відомою була американська серія біллбордів проти Джорджа Буша. На одному з них висловлювався сумнів щодо дієвості еволюційної теорії. На іншому взагалі стверджували: "Пекло? Це занадто добре для деяких покидьків".

Еволюція. Це все ще теорія

Західний лібералізм дає можливість висловлюватися легше і щодо релігійних питань.

"Що ж, ви самі просили про знак" -Господь

Ватиканська газета. Успішно уникає історій про педофілію з 1911 року

Однак така реклама, незважаючи на свій «легкий стиль» справді приваблює людей, поширює між ними потрібну інформацію.

Сміються рекламісти і над регіональними особливостями цільової аудиторії.

Ще один шлях насолоджуватися Міннесотою – це поїхати в штат Вісконсін

Канада. Лідер світу щодо перебування на півночі США


Нарешті бувають відверто смішні і випадкові історії.

Малюки та діти. Купіть двох, отримайте третього безкоштовно!



Поселення в готелі направо. В’язниця штату


Утім, українські та російські рекламодавці, на відміну від закордонних колег, все ще більш стримані.

Вони все ще бояться зашкодити іміджу торгівельної марки, бояться, що аудиторія не зрозуміє гумору. І тільки той, хто ризикує, отримує свою долю популярності. "Ти де? - А я на морі!"



powered by lun.ua