Будинки моди знижують ціни

— 24 листопада 2008, 14:15

Про зниження цін оголошено на тлі занурення американської та європейської економіки в депресію, що не обійде стороною і клас мільярдерів, повідомляє "Сегодня".

За оцінкою "Wall Street Journal", у квітні долар виріс на 28% відносно євро, що зробило американський ринок досить привабливим для європейських кутюр'є навіть при скороченні нормального прибутку.

Хоча зниження цін на елітні товари досить небезпечне у цій ніші ринку, тому що може підірвати престиж в очах тонкого прошарку поціновувачів розкоші.

"Хто зараз купує сумочки за п'ять тисяч доларів?", - відгукнувся веб-сайт "Coutant" на нещодавнє відкриття ще одного бутіка "Louis Vuitton" в околицях Нью-Йорка.

"Louis Vuitton" поки тримає свою цінову планку - сумка для гольфу вартістю 9,75 тисячі доларів розраховує знайти свого покупця, незважаючи на паніку на Уолл-стріт.

ВІДЕО ДНЯ

З початку року цінники в бутіках "Louis Vuitton" оновлювалися двічі - при чому, вбік підвищення на 10%.

Ще один лідер ринку - "Hermes" - оголосить коректування цін у січні, запевняючи, що поки не знає, в який бік - на зниження чи на підвищення.

Найбільший дослідник ринку товарів класу "люкс" "Bain & Company" у своїй новій щорічній доповіді пророчив різке падіння попиту на товари для найбагатших.

"Майбутній рік вперше за час дослідження цього ринку принесе обвал продажів від 2% до 7%", - повідомляє "Bain & Company".

За оцінкою аналітиків компанії, темпи росту складуть у 2008 році 3% проти 6,5% торік, коли з'явилися перші ознаки кризи на ринку житла та на іпотечному ринку.

У нинішньому році ринок продажів елітних торгових будинків моди скоротиться до 172 мільярдів доларів з 225 мільярдів доларів рік тому.

Першими почали заощаджувати на розкоші японці, зараз до них приєдналися американці - у США цього року зростання продажів не передбачається зовсім.

Найохочішими до елітного вбрання й аксесуарів були країни зі щорічним приростом у 25-35% - Росія, Китай, Індія та Бразилія.

Американські видання, орієнтовані на еліту, закликають не лякатися кризи і вкладати кошти в найвідоміші бренди. Вони вважають, що сьогоднішня новинка від Chanel або Gucci рано чи пізно стане вінтажною, відповідно, ще більш дорогою.

Голлівуд, який ще не втамував споживчий апетит за найвишуканішим, полює на вінтаж.

На нещодавньому аукціоні Сhrіstіе's туніка від Paco Rabanne на хвилі ажіотажного попиту пішла рівно втричі дорожче за передпродажну оцінку - за 25 тисяч доларів, дощовик від Cardin - за 8,3 тисячі доларів, а костюм у стилі сафарі від Yves Saint Laurent був проданий за 16,6 тисячі доларів, що перевершило очікування аукціону.

Ціна на найдорожчі та рідкісні екземпляри вінтажного одягу прославлених кутюрю'є, проданих у другій половині 20-го століття, очевидно в дефіциті.

Ціна на них нерідко вимірюється в шестизначних цифрах, незважаючи на глобальну світову кризу.

Реклама:

Головне сьогодні