Лорак втерла носа Тимошенко

— 25 грудня 2008, 11:57

Для України компанія склала рейтинг у 7 номінаціях: "найстрімкіше зростання", "найпопулярніші запити", "найпопулярніші публічні особи", "хто такий...", "хочу змінити", "що таке" та рейтинг подорожей "Відпочинок в..."

Незважаючи на багатий політичними подіями рік, у рейтингу найпопулярніших публічних людей немає вітчизняних політиків. Українські користувачі обрали красивих дівчат і відомих музикантів - найпопулярнішими запитами в цьому рейтингу стали "Ранетки", "Ані Лорак" і "Настя Каменських".

Четверте місце займає прізвище-бренд "Кличко".

Наступними у рейтингу йдуть: "Бубмокс", "Тина Кароль", "tokio hotel", "95 квартал" та "Rammstein" (подаємо всі імена зі збереженням орфографії користувачів інтернету).

"В Україні 2008 пошуковий рік продемонстрував зростання популярності соціальних мереж", зазначає Google у своєму прес-релізі.

РЕКЛАМА:

У десятку запитів, у номінації "найстрімкіше зростання", знаходяться відразу дві соціальні мережі - "В контакті" та "Однокласники", що займають перше і друге місця відповідно.

У рейтингу найпопулярніших запитів "Однокласники" закріпилися на 10 позиції. "Цього року інтерес користувачів також зріс по відношенню до інтернет-компаній і сервісів", - зауважує Google.

У рейтингу "найстрімкіше зростання" крім вже згаданих "В контакті" і "Однокласники" на третьому місці опинився МТС, на четвертому - компанія Mail.ru, сайт "Википедия" займає в цьому рейтингу 5-е місце.

На шостому місці словосполучення "скачать бесплатно", а популярна програма передачі повідомлень QIP - на сьомому місці. Замикають десятку "коллайдер", "Сафо" та "новые штрафы".

Найпопулярніші запити
1. фото
2. Київ / Киев
3. скачать бесплатно
4. погода
5. игры
6. Nokia
7. mp3
8. реферат
9. работа / робота
10. Одноклассники

Тематичний рейтинг "Хочу змінити..." показав, що українські користувачі часто задумуються над своїм життям. Трійка найбільш популярних пошукових запитів на цю тему виглядає так: "Хочу изменить жене", "жизнь", "работу".

Далі йдуть "стать / пол", "себя". На шостому місці у рейтингу "Хочу змінити" - словосполучення "Хочу изменить мужу". Наступними у рейтингу є "фото", "пароль qip", "имидж", "отношения".

Рейтинг "Хто такий..."
1. Кто ты такой?
2. менеджер
3. Кенни
4. логист
5. фрилансер
6. Ктулху
7. трейдер
8. меломан
9. копирайтер
10. метросексуал

[L]У рейтингу питань "Що таке?" теми любові та щастя також займають верхні позиції, але все-таки українських користувачів більше цікавила комп'ютерна термінологія - "имхо", "спам", "торрент", "домен" і "хостинг" домінують у цих запитах (слово "любовь" у рейтингу на другому місці, "счастье" - на четвертому).

З туристичних напрямків українців найбільше цікавили Крим (1 місце) і Карпати (3-е), а також традиційні місця відпочинку закордоном - Туреччина (2-е) та Єгипет (4-е).

Рейтинг подорожей ("Відпочинок в...")
1. Крым
2. Турция
3. Карпаты
4. Египет
5. Киев
6. Болгария
7. Черногория
8. Одесса
9. Хорватия
10. Греция

Нагадуємо, що всі тематичні рейтинги відображають найпопулярніші запити за 2008 рік по визначеній темі. Більш докладно вивчити глобальні дані Zeitgeist 2008 і оцінити тенденції року, що минає можна на сайті компанії.

Zeitgeist (від нім "Дух часу") - цей дотепний інструмент допомагає відслідковувати, які пошукові запити стають популярними, а які втрачають популярність у певний період часу. У результаті аналізу та підрахунку тих чи інших запитів Zeitgeist наочно показує нам зріз сучасного життя: що цікаво людям сьогодні, і, навпаки, які теми стають для нас менш актуальними.

Для складання рейтингів Zeitgeist Google використовує дані мільйонів запитів, які щодня роблять користувачі в усьому світі. На додаток до щорічного списку Zeitgeist, яка відображає найважливіші тенденції 2008 року, Google пропонує додаткові рейтинги, які дають уявлення про глобальні та регіональні тенденції.

Інструменти Google Zeitgeist не можуть бути використані для визначення особи користувача, тому що для отримання даних Google використовує анонімні, агреговані підрахунки того, як часто користувачі задавали певний пошуковий запит протягом певного часу.

Реклама:

Головне сьогодні