Німці кинулись за різдвяними покупками в інтернет

— 5 грудня 2008, 11:30

Довжелезні черги, нескінченні пошуки місця для парковки та штовханина у магазинах - це невід'ємні атрибути походу за різдвяними та новорічними подарунками. Уникнути всього цього можна, зручно вмостившись вдома за комп'ютером і без зайвого клопоту придбавши майже все необхідне в інтернеті, повідомляє "Німецька хвиля".

Саме тому все більше німців віддають перевагу онлайн-шопінгу. Про це свідчать і результати дослідження, яке провело у Німеччині галузеве об'єднання Bitkom.

Понад два мільйони німецьких громадян вже зробили різдвяні покупки в інтернеті, ще десять мільйонів осіб планують це зробити. Основним аргументом на користь такого способу купівлі для більшості є економія часу та коштів.

Покупки в інтернеті залюбки роблять переважно люди у віці від 18 до 44 років. У цій віковій групі кожен четвертий збирається "затоваритися" до Різдва, не виходячи з дому.

Серед людей похилого віку лише два відсотки опитаних ймовірно скористаються такою можливістю. Подекуди інтернет використовують лише для порівняння цін на певні товари та вибору тієї чи іншої торгової марки.

Покупки в інтернеті дійсно не завжди успішні. Іноді виникають проблеми з оплатою, доставкою, розмірами або ж користувачі стають жертвами шахраїв.

Попри таку небезпеку активність покупців в інтернеті постійно зростає, а фінансова криза не впливає на бажання німців придбати подарунки для своїх рідних та друзів, відзначають експерти.

А Головна спілка роздрібної торгівлі Німеччини навіть прогнозує у листопаді й грудні товарообіг у сумі 74,7 мільярди євро, а це на один відсоток більше, ніж минулого року.

Тож деякі експерти радять торгівельним центрам додатково пропонувати товари в інтернеті. Якщо ж подарунок не підійде, його завжди можна продати чи обміняти. Знову ж таки в Інтернеті.

Реклама:

Головне сьогодні