Оцінки у школі - не прогноз життєвого успіху

5
8 грудня 2008

Джон Леннон взагалі не пішов здавати шкільні випускні іспити, а Білл Гейтс покинув коледж, повідомляє The Daily Mail.

До 77% з 2000 респондентів - дорослих людей, опитаних Chartered Institute of Educational Assessors (CIEA), - впевнені, що результати офіційних іспитів не відображають їхній справжній інтелектуальний рівень.

Лише у трьох з 10 британців іспити асоціюються з почуттям гордості. Думка вчителів підтверджує ці висновки: за даними іншого дослідження CIEA, 60% британських викладачів вважають, що екзаменаційні оцінки не обов'язково відображають здібності учня та його майбутні успіхи в професійній діяльності.

Британські школярі за час навчання здають близько 70 іспитів. Якщо репутація школи залежить від результатів іспитів, то вчителі спеціально "дресирують" дітей замість того, щоб тестувати їхні справжні здібності та засвоєні знання.

"Візьмімо, наприклад, Річарда Бренсона та Уїнстона Черчілля. Обоє вони дуже відомі, професіонали, які, однак, отримували погані оцінки за екзамени", - додає Грехем Херберт.

За матеріалом The Daily Mail, переклад Inopressa

powered by lun.ua