Антикризова реклама: "Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!" Фото

618
11 лютого 2009
Ось так виглядають таблички в магазинах
А такими є макети усіх наклейок та воблерів організаторів

Ці та інші відверто смішні та провокативні слогани висять у магазинах торгової мережі "Сільпо" вже більше місяця. Наклейки чи "воблери" (маленькі табличках на ніжці) з дворядковою характеристикою продукту висять якраз на стенді, де вона представлена.

"Реклама з'явилась спочатку в декількох магазинах Києва - ми перевіряли, як відреагують покупці. А зараз є майже у всіх магазинах. Знімати поки не збираємося, навпаки - з'являються нові", - розповів "Українській правді. Життя" віце-президент по маркетингу Fozzy Group Михайло Дуднік.

Він переконує, що ця реклама є зовсім некомерційною, і мала не меті змусити покупців посміхнутись. Хоча здається, слоган на зразок "Я - хрю-хрю от свинки мясо, мне желудки ваши снятся" може радше змусити потенційного покупця передумати купувати щось м'ясне.

Дуднік каже, що цей віршик, як і всі інші - просто жарт.

"Якщо вірші могли б робити такий вплив на світ, то він уже давним-давно став би набагато краще і досконаліший", - каже він і додає, що навряд чи хтось передумає купувати свининку після прочитання цього слогана.

Хто є автором цього креативу, Fozzy Group воліє не розказувати, але кажуть, що це їхня власна ідея. Тут вони обійшлись без допомоги рекламного агентства.

У бажанні розвеселити засмучених кризою покупців керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко бачить іншу мотивацію.

"Сьогодні більшість рекламодавців в пошуках економії починають використовувати власні ресурси для створення реклами. Замість замовлення роботи в рекламних агентств, або хоча б наймання дизайнерів на певний вид роботи, малювати та придумувати слогани починають секретарі, заступники директора з продажів і т.д. Як наслідок - абсолютно непрофесійні "творіння", - розповів Артем Біденко.

 

"Мені здається, задумка була хороша, але в цілях економії її довірили непрофесіоналам. Втім, за принципом вірусного маркетингу це, скоріше, приверне увагу до "Сільпо" і зробить достатньо позитивний піар мережі. Але вже другий, хто використає таку "технологію", потрапить в тотальне нерозуміння споживача", - переконаний експерт.

І додає, що в будь-якому разі, "такі витвори мають ретельно перевірятися на фокус-групах, яких, я впевнений, Сільпо не проводило. Також було б правильно розміщати такі творіння державною мовою, як того вимагає законодавство та повага до покупців".

P.S. Інформація про таку нестандарту рекламу в "Сільпо" викликала жваве обговорення на Форумі "Української правди". Автори продовжили тему не менш смішними слоганами. Ось деякі з них:

"Ка-а-а-а-а-а-лбаса-
это бывшие лошадки..."
***
Самый страшный моветон -
не купить у нас батон!
***
Не хочешь стать персоной нон грата?
Не уходи от нас без мандарины и граната!
***
Посмотрев на эти фотки -
Потребил 100 граммов водки.
***
Масла вкусного брусочек
Быстро нарастит жирочек
***
Мы батоны...Просто нууу!
Любую прошибем стену!
***
Чтоб как Путин быть высоким,
Потребляйте наши соки.
***
Чтобы не болел бочок,
покупай у нас лучок!
***
Я свинячий холодец,
Без меня вам всем....
***
Съешьте йогурт земляничный -
какать будете отлично!
***
Хочешь талию ты к лету?
покупай у нас котлеты!
***
Я колбаска из Лошадки,
приголубь меня, мой сладкий
***
Ожидаема как манна
с наших полочек сметана!

Фото надані Fozzy Group та з форуму "Української правди"

powered by lun.ua