Рекламний ролик Red Bull заборонили в Україні. Відео

36
2 лютого 2009

Вивчаючи сюжет ролика впродовж місяця, комісія встановила, що "відеозапис рекламного ролика не адаптовано для українського глядача, озвучено англійською мовою", повідомляє Marketing Media Review.

"Реклама (рекламний ролик та текст з україномовним перекладом до нього) нехтує моральними нормами, перекручує Святе писання, в гумористичному вигляді зображує персонажів: маленького Ісуса, святу Діву Марію, святого Йосипа, мудреців та янголят, які літають по небу з баночками під спів "Алілуя!" перегляд відеозапису рекламного ролика складає враження, що лише від енергетичного напою Ред Булл у янголів з'явились крила", - йдеться у висновку.

"Реклама носить характер святотатства та блюзнірства, ображає почуття віруючих та обурює громадян, вихованих на традиційних духовних і культурних цінностях, до того ж, негативно впливає на морально психологічний стан населення", - підсумовує Нацкомісія у своєму 4-сторінковому висновку.

Всиновок Нацкомісії з питань моралі. Взято з сайту Marketing Media Review

powered by lun.ua