Похід у кіно для багатьох росіян стане розкішшю

8
4 лютого 2009

За даними Асоціації кінопрокатників Росії, у нинішньому році кількість нових фільмів скоротиться мінімум на третину, повідомляє ВВС. Це пов'язано з тим, що російський кінопрокат через економічну кризу не зміг закупити необхідну кількість картин на міжнародних ринках.

Експерти прогнозують, що через інфляцію можуть помітно подорожчати і без того недешеві квитки в кіно. Це буде означати, що левова частка населення втратить одну з можливостей культурного дозвілля.

За словами експертів, катастрофічна ситуація в сфері кінопрокату склалася через цілком об'єктивні причини.

"Прокатники скоротили закупівлі фільмів через кризу неплатежів. Справа в тому, що з ними сьогодні не розплачуються багато кінотеатрів, які вже встигли відчути на собі спад відвідуваності", - заявила керівник відділу кінопрокату компанії Top Film Наталя Шпількіна.

Кінопрокатники побоюються, що в наступні кілька років ситуація на ринку може тільки погіршитися.

На думку Шпількіної, в умовах фінансової кризи, коли доходи громадян серйозно скорочуються, кіно стає для багатьох надто дорогим задоволенням. У Москві вартість квитка в кіно в середньому становить 400-600 рублів (12-15 доларів).

Відповідно до результатів соціологічного опитування, проведеного міжнародною дослідницькою компанією Nielsen, близько 56% росіян уже готові знизити витрати на розваги.

Експерти кіноринку поки вагаються з однозначною відповісти на запитання, що ж буде відбуватися з цінами на квитки.

Представник компанії Top Film Наталя Шпількіна вважає, що кінотеатри будуть змушені знизити ціни, щоб не стільки збільшити, скільки зберегти наявну аудиторію.

Втім, існує й інша думка - незважаючи ні на що, ціни на квитки можуть злетіти. Керівники кінотеатрів заявляють, що працювати собі в збиток ніхто з них не буде.

Представники кіноіндустрії заявляють, що росіяни почали всерйоз заощаджувати на невід'ємних атрибутах кіно - поп-корні і лимонаді. Втім, криза може мати на галузь і сприятливий вплив.

"На мій погляд, криза відсіє неякісну продукцію, і на екранах залишаться лише достойні картини. Адже треба визнати, що останнім часом російським глядачам демонстрували все підряд", - каже директор з прокату компанії "Каро Прем'єр" Роман Ісаєв.

На його думку, зміняться і смакові переваги росіян: "Упевнений, що в період кризи будуть особливо затребувані комедії, оскільки люди, що втомилися від проблем, напевно захочуть побачити щось позитивне і життєствердне".

powered by lun.ua