ЄС перевіряє корисність йогуртів і шоколадок

1
5 лютого 2009

Чи дійсно продукти, які активно рекламують, роблять споживачів здоровішими та красивішими? Цим питанням зацікавилася комісія ЄС, пише Inopressa з посиланням на видання La Repubblica.

Все почалося у 2006-му році, коли набрав чинності регламент ЄС по написам на продуктах харчування, які повідомляють про поживну цінність та корисність продукту.

Спочатку нове положення не мало великого ефекту, але вже через кілька місяців можна буде говорити про революційний вплив закону на світ реклами та споживання: більша частина брендів, які просувалися на основі тези про користь для здоров'я, можуть зникнути з полиць магазинів.

Адже тепер Європейське агентство з продовольчої безпеки, що розташоване у Пармі, вивчає продукти, які реалізуються у 27 країнах ЄС. Це 4000 найменувань продуктів, нібито корисних для здоров'я споживачів.

Мова йде про продукти, які знижують рівень холестерину, допомагають дітям рости, попереджують хвороби, замінюють цілий прийом їжі чи нормалізують роботу кишечнику.

У серпні у Брюсселі нададуть першу тисячу оцінок.

Експерти вивчають не лише ті продукти, які вже продаються у супермаркетах, але й ті, що мають найближчим часом з'явитися на полицях.

На цей час підтвердили свою "репутацію" не більше 10 продуктів.

Як підкреслює La Repubblica, що інші продукти, які так активно рекламуються, не шкодять здоров'ю - вони просто не мають тих чудових властивостей, які обіцяє реклама.

Продукти, які не зможуть довести свої "особливі" якості, будуть продаватися як звичайні продукти харчування.

powered by lun.ua