Парі на гроші допомагає скинути зайву вагу

— 9 лютого 2009, 10:29

Тож вчені рекомендують закластися на гроші на те, що вам вдасться скинути зайву вагу, пише The New York Times.

Групові парі, які укладають декілька друзів чи співробітників, що худнуть, стають все більш популярними в Америці.

При чому більшість учасників підкреслюють: звісно, кінцева мета - струнка фігура, але у процесі головним стимулом стає азарт і мрія про грошовий приз.

До речі, найрезультативніший спосіб - це видача нагороди лише після закінчення останнього етапу.

Кевін Волпп, викладач "економіки поведінки" з Медичної школи Університету Пенсельванії, зауважує, що також важливим є щотижневе підбиття підсумків і той елементарний факт, що люди не люблять розлучатися з грошима.

Сайти для групового схуднення

У минулому році два йєльських професора та один аспірант створили сайт StickK.com, де для людей, які бажають змінити своє життя, створено матеріальні стимули. Кожен користувач підписує контракт, за невиконання якого кожного тижня штрафують, знімаючи гроші з кредитної картки.

Суддею можна призначити будь-яку людину за власним бажанням - хоч колегу, хоч чоловіка.

Програні гроші переказують знову ж таки людям чи благочинним організаціям на ваш вибір, при чому на сайті радять обирати для цієї цілі ворога чи "антиблагочинця" - заклад, який ви не схвалюєте.

У списку фігурують, наприклад, президентські бібліотеки Джорджа Буша та Білла Клінтона.

[L]Адже ті, хто обирає антиблагочинців, досягає успіху частіше за всіх - у 85% випадків.

"На деяких негативні стимули діють краще", - пояснює керівник інтернет-порталу.

Ще два нових сайти fatbet.net і makemoneylosingweight.com призначені для дієт-поєдинків.

Тут все організовано так, щоб можна було легко відслідковувати вагу людей, які беруть участь у груповому парі, а також створені чіткі стимули.

"Парі допомагає чоловікам внутрішньо прийняти ідею дієти. У дитинстві вони змагалися між собою у бігу, а тепер на спір скидають вагу", - пояснив психолог Джеффрі Дрейф з Мерілендського університету.

За матеріалами The New York Times, переклад Inopressa

Реклама:

Головне сьогодні