На схильність до раннього сексу впливають гени

— 16 вересня 2009, 18:35

Більш ніж 63% дітей, які ростуть без батька, почали рано займатися сексом. Однак на раннє сексуальне життя впливає не стільки відсутність батька, скільки генетична схильність, повідомляє ВВС з посиланням на висновки американських вчених в журналі Child Development.

В рамках дослідження до уваги бралися різні фактори: гени, рівень забезпеченості і освіти родини, її релігія.

Вчені проаналізували дані про вік, в якому статеве життя починали вести діти, які знаходилися у родинному зв'язку одне з одним.

Виявилося, що чим більше у дітей спільних генів, тим вища вірогідність, що перший сексуальний досвід у них стався приблизно в один й той самий вік.

Таким чином автори дослідження спростовують популярну теорію про вплив на сексуальність дитини життя без батька.

Ще одне дослідження провели вчені з університету Орегона. Вони спробували провести паралелі між раннім сексуальним життям та життям без батька.

Науковці порівняли середній вік початку статевого життя серед дітей у віці від 14 років. До уваги бралися підлітки з різних сімей: ті, які живуть у повній родині, ті, які живуть без батька, та ті, яких батьки навідують час від часу.

Дослідники також врахували інформацію про те, в якому віці почали статеве життя двоюрідні брати та сестри респондентів.

Виявилося, що 63,2% дітей, які живуть без батька, вже займаються сексом.

Ця цифра падає до 52,5% у випадку дітей, які бачать своїх татусів час від асу.

Серед підлітків з повних сімей почали раннє статеве життя лише 21% респондентів.

Діти, які живуть без батька, в середньому вперше замаються сексом у 15,5 років, у той час як діти з повних сімей - в 16,5.

На думку деяких психологів, діти, які живуть в неповних родинах, в умовах стресу починають думати, що людям не можна довіряти.

Тож саме ці діти й мають схильність бачити у протилежній статі скоріш сексуальних партнерів, ніж супутників життя.

Згідно іншої теорії, діти, яких виховує лише мати, можуть звикнути до того, що батьки мають коханця чи коханку, і починають сприймати секс поза шлюбом за норму.

Також існує й третя версія: діти з неводних родин починають раніше займатися сексом через недостатній контроль з боку батьків.

Однак автори дослідження стверджують, що важливу роль в сексуальній поведінці дитини грає саме генетика, а не відсутність батька.