Тест

Статеві акти Гітлера і Сталіна з’явились у рекламі. Фото

Увагу громадськості привернули не стільки гасла, скільки ілюстрації до них. Виконані у червоно-чорних тонах написи "прикрашають" моторошні портрети кривавих диктаторів Гітлера, Сталіна та Хусейна під час імітованих статевих актів із жінками, повідомляє "Німецька хвиля".

"Ми хотіли дати вірусові обличчя, і це обличчя не може бути гарним", - пояснює задум кампанії керівник рекламної агенції Дірк Зільц.

Проте таке пояснення не заспокоїло громадськість. Федеральне відомство з роз'яснення питань щодо охорони здоров'я у Кельні різко розкритикувало рекламу, назвавши її "позбавленою смаку та контрапродуктивною для запобігання розповсюдженню хвороби".

Сталіна та Хусейна використали у соціальній рекламі задля того, щоб дати хворобі обличчя. Підпис під фото гласить: СНІД - масовий убивця
До представників влади з критикою долучилися й громадські організації. Німецька організація з допомоги хворим на СНІД (DAH, Берлін) у вівторок оприлюднила звернення до громадськості з вимогою зупинити кампанію.

В організації цю кампанію назвали найгіршою з часів початку епідемії ВІЛ/СНІД у світі. За словами представника керівництва DAH Карстена Шатца, використання образу Адольфа Гітлера у рекламі є глузуванням над усіма жертвами націонал-соціалізму по всьому світові. До того ж, ця реклама ставить на один щабель ВІЛ-позитивних людей та масових убивць, вважає Шатц.

Та головне, що закидають рекламникам у DAH, - це беззмістовність такої реклами у розв'язанні головної проблеми - розповсюдження хвороби. Адже, як вважають у організації, замість того, щоб розповісти про шляхи запобігання зараженню ВІЛ та способи лікування хвороби, подібна реклама лишень сіє паніку серед тих, хто або припускає, що вже заражений, або знає про це.

Адольф Гітлер "бореться" зі СНІДом
Саме тому у DAH вирішили звернутися до всіх ЗМІ з проханням не демонструвати цей рекламний продукт на своїх шпальтах або у радіо- чи телеефірі. А політикам порекомендували не долучатися до цієї кампанії.

Разом з тим, хвиля обурення плодами творчості німецьких рекламників сягнула й інших європейських країн.

Британська організація боротьби зі СНІД National Aids Trust на шпальтах газети The Daily Telegraph висловила обурення діями представників рекламної агенції.

Речниця організації натякнула на те, що, мовляв, краще було б написати: "Використовуй презерватив" замість лякливого гасла.

За її словами, побачивши таку рекламу, той, хто хотів пройти тест на ВІЛ, може відмовитися від цієї ідеї.

Усі фото Німецької хвилі