Німецькі фізики вирахували швидкість Діда Мороза

— 25 грудня 2009, 18:30

Для розрахунків використовувалися наступні дані: у Німеччині проживають близько 11 мільйонів дітей у віці до 15 років. Площа країни становить 357 тисяч квадратних кілометрів, при цьому заселена лише мала частина, решта припадає на дороги, ліси і поля, повідомляє Лента.ру з посиланням на Spiegel.

У середньому виходить, що будинки, в яких живуть діти, які чекають подарунків на Різдво, розташовані через кожні 62 метри. Таким чином, Дідові Морозу необхідно покрити відстань у 682 тисячі кілометрів.

Швидкісному потягу ICE для цього знадобився б цілий рік, але у Діда Мороза в розпорядженні всього день, тому він повинен рухатися на своїх санях зі швидкістю 28416 кілометрів на годину.

Це частково пояснює той факт, чому Діда Мороза ніхто не бачив: на такій швидкості це просто неможливо, - а також те, чому в нього червоний ніс: це виникає за рахунок сильного тертя об повітря. У принципі, зазначають фізики, при такій швидкості і терті Дід Мороз повинен був би загорітися, але, ймовірно, він захищений своїм спеціальним червоним костюмом.

Якщо припустити, що кожній дитині Дід Мороз подарує хоча б десять плиток шоколаду, то його санчата повинні везти мільйон кілограмів подарунків - це десь 150 великих транспортних контейнерів.

Для того, щоб зрушити сани з місця, знадобиться мінімум два дизельних локомотиви, проте оскільки Дід Мороз на локомотивах не їздить, в упряжці повинні бігти мінімум 3000 оленів.

Фізики розвіяли міф про те, що Дід Мороз підганяє своїх оленів криком "Хо-хо-хо!". Швидкість саней в 23 рази перевищує швидкість звуку, тому крик Діда Мороза ніколи не зможе досягти вух тварин, які до цього часу вже будуть далеко попереду.

Нарешті, щоб подарунки за традиціє потрапитли в комин, Дідові Морозу доведеться облітати будинок по параболі, у вищій точки якої сани на мить застинут, і в цю мить можна кинути подарунок. При цьому сам Дід Мороз піддається перевантаженням, подібних до тих, які зазнають пілоти військових реактивних літаків.

Реклама:

Головне сьогодні