iPad може перевернути видавничий бізнес в Японії

8
9 квітня 2010
На відміну від більшості західних ринків, японські видавці фіксують роздрібні ціни і не допускають дисконтування, що дозволяє співіснувати більш ніж 450 компаніям, повідомляє k2kapital.

Виробник iPhone може змінити діючу систему, оскільки рівень продажів електронних книг у Японії, за оцінкою Nomura Holdings, у чотири рази вище, ніж у США - основну його частку складають комікси на мобільних телефонах.

"Є великий шанс, що такі пристрої, як iPad дозволять авторам виключити видавців як посередників", - сказав Джун Хасебе, аналітик Daiwa Securities Group.

За його словами, японська преса, видавництва і система розповсюдження дуже взаємозалежні. З виходом IPad усі вони потрапляють під загрозу.

Видавці схвильовані, що пристрій змінить відносини між авторами та дистриб'юторами, вплинувши на ціноутворення.

Amazon.com і Barnes & Noble, можливо, передадуть видавцям контроль за цінами, щоб запобігти конкуренції з боку Apple, сказали три посадові особи.



powered by lun.ua