Дві третини чоловіків не знають, яких зусиль коштує жінкам їхня врода

— 3 липня 2010, 15:36

Про такі процедури, як вищипування брів, накладання штучної засмаги або воскова епіляція ніг, чоловіки подекуди й не здогадуються, повідомляє The Daily Mail.

28% чоловіків невтямки, що їхні подруги регулярно висмикують волосинки з підборіддя, підфарбовують та підпилюють нігті.

Такі результати дало опитування 3 тисяч жінок, проведене косметичною компанією Jolen Creme Bleaching.

"Більшість жінок має чіткий режим краси, якого вони дотримуватимуться роками, й чоловіки, схоже і не здогадуватимуться, які зусилля жінка докладає щодня", - каже речниця компанії.

"Процес, через який проходить жінка, аби добре виглядати, є чимось геть не ґламурним і таким, що не личить леді", - зазначає вона.

"Віск, вищипування та вибілювання волосків на обличчі - це лише один аспект режиму краси, що не є привабливим, проте це робить багато дівчат, аби виглядати якнайкраще", - каже представниця компанії.

"Ніхто не хоче зізнаватися, як багато зусиль докладає, аби добре виглядати, тож це очевидно, що ми не бажаємо оприлюднювати наші хитрощі краси - особливо нашій другій половині", - каже вона.

Дві третини опитаних відповіли, що приховують використання фальшивих вій або штучної засмаги, бо вважають, що справжні леді не афішують такі речі.

При чому жінки обводять навколо пальця не лише чоловіків - дві третини не зізнаються у цьому навіть своїм подругам.

17% жінок чесно сказали, що оточуючі були б вельми здивовані, побачивши їх без нарощеного волосся, штучної засмаги та ідеально вищипаних брів.

Три чверті жінок зізналися, що їм вже в печінках сидить цей нескінченний цикл процедур краси, подекуди болісних. Втім, 25% погодилися, що усі ці тортури є невід'ємною частиною життя кожної жінки.

Близько 10% опитаних мають несправжні нігті, кожна двадцята жінка має нарощені коси. Більше половини дівчат регулярно фарбує волосся, а 19% носять штучну засмагу.

Кожна двадцята жінка потай використовує фальшиві вії, має досвід із кольоровими контактними лінзами та дорогими зубними вінірами.

Реклама:

Головне сьогодні