Корпоративні подарунки – практичні рекомендації

245
24 травня 2011

Корпоративні подарунки – досить серйозна тема для вивчення. Справа в тому, що це не тільки будь-які речі, які будь-яка компанія може презентувати будь-кому.

Це – серйозний інструмент ділової комунікації і доволі ефективна стратегія розширення бізнесу.

Тому (комусь це може здатися дивним, але це так) питання корпоративних подарунків навіть вивчають міжнародні організації, які потім діляться своїм досвідом з колегами.

Навряд чи нам з вами будуть актуальні факти та промислові подробиці, але дещо з тих докладів ми все-таки позичимо. Головне завдання корпоративного подарунку – залишити пам'ять про підприємство у тих, кому ця річ була презентована.

Саме корпоративні подарунки нагадують клієнтам про ту фірму, у якій до них ставилися з повагою та чуйністю, а працівникам допомагає почути відгук від роботодавця. У Європі великий попит мають каталоги дарунків, які складаються силами компаній, що спеціалізуються на сувенірах. Але не каталогами єдиними живе "бізнес-дружба".

Тож, логічним здається розподіл усього сектору корпоративних подарунків на декілька секцій: подарунки-сувеніри, подарунки-мотиватори, подарунки для середнього бізнесу та подарунки преміум-класу.

Подарунки-сувеніри об’єднують безліч продуктів, на які зручно наносити символіку компанії і які виступатимуть живою рекламою. Це – олівці, ручки, парасолі, кейси, папки, обкладинки, футболки, головні убори, календарі, годинники тощо.

Вартість такого сувеніра може бути невисокою, якщо планується оптова партія, або досить помітною, якщо плануються індивідуальні сувеніри.

Можливість стрибнути з парашутом - чудовий варіант подарунка-мотиватора

Подарунки-мотиватори знаходять собі місце у кожному офісі. Традиційно їхню роль у нас виконують премії або безкоштовне професійне навчання. Таким чином здобувається не тільки лояльність працівників, а й власний зиск для роботодавця – його колектив стає більш професійним. Інший спосіб підібрати подарунки-мотиватори – знайти ті речі, які б були до душі співробітникам. Приміром, професійні видання, набір тенісних ракеток або можливість стрибнути з парашутом.

Подарунки для середнього бізнесу – це щось накшалт поваги в предметному еквіваленті. Найчастіше у цьому амплуа виступають подарункові пакети або корзини, сертифікати на знижку на продукцію, яку виробляє (або – якою торгує) компанія.

Подарунки преміум-класу – великий головний біль. Сьогодні на ринку є безліч пропозицій, які позиціонуються таким чином, але, за виключенням паркерівських ручок та сувенірних книжкових видань, дуже мало речей дійсно співвідносяться з тим класом "преміум".

 Преміум клас це або елітні речі у лімітованій серії або подарункові сертифікати на індивідуальні заходи, наприклад, політ на повітряній кулі

Але ніяка ніша не може довго залишатися порожньою. Тому цю секцію поволі стали заповняти нематеріальні подарунки, бо політ на повітряній кулі або ексклюзивний вид масажних процедур чудово відповідають потребам для неабиякого подарунку. Таким чином, преміум клас це або елітні речі у лімітованій серії або подарункові сертифікати на індивідуальні заходи.

Отже, користуючись іноземними знахідками, ми розробили коротенький довідничок щодо корпоративного подарунку для своїх, власне українських теренів. Може, і його колись будуть цитувати на міжнародному рівні. 

powered by lun.ua