Facebook спростовує втрату користувачів
Соціальна мережа Facebook заперечує повідомлення про те, що вона втрачає користувачів. Компанія стверджує, що кількість користувачів мережі зростає, і більше половини з них заходять на свою сторінку щодня, повідомляє Бі-бі-сі.
"Ми дуже задоволені своїм зростанням", - заявляють представники соціальної мережі.
Водночас, за даними сайту "Inside Facebook", впродовж травня мережа втратила близько шести мільйонів користувачів у США, півтора мільйони в Канаді і сто тисяч у Великобританії. Однак у Facebook до цієї статистики ставляться спокійно.
"Час від часу ми бачимо історії про те, що Facebook втрачає своїх користувачів у деяких регіонах. Деякі з цих висновків, базуються на одній з наших технологій, що підраховує скільки реклами прочитали користувачі Facebook. Ця технологія не створена для підрахунку користувачів мережі", - йдеться у заяві Facebook.
Представники мережі твердять, що кількість користувачів Facebook у світі постійно зростає. Зараз до мережі активно приєднуються люди з Індії, Філіппін і Індонезії. А щодо користувачів у США, то їхня кількість у травні зросла, - такі дані лічильника comScore, на який орієнтуються у Facebook.
Водночас, британський часопис "Daily Telegraph" пише про ймовірні причини того, чому люди можуть відмовлятися від своєї сторінки в мережі.
"Ця вечірка на пляжі у Майорці була весела, але про неї зовсім необов'язково знати босу", - пише автор матеріалу. Він говорить, що одна справа - коли людина не працює і використовує Facebook для спілкування з друзями. А інша - коли людина вже виходить на роботу. Тоді з новими колегами необхідно тримати дистанцію, а це важко робити, коли у мережі можна легко знайти фотографії з різноманітних вечірок.
Також фахівці вважають, що можливим "початком кінця Facebook" може стати переорієнтація на інші ринки. Десятки мільйонів мешканців Індії і Філіппін приєднуються до мережі кожного року. Однак журналіст говорить, що "веб-сторінки оцінюються за кількістю користувачів, замість того, щоб рахувати скільки грошей приносить кожен, хто сідає за комп'ютер - так ніби багатий мешканець Каліфорнії і індійський студент в інтернет кафе у Калькутті - це одне і теж саме".