У Франції заборонили "приховану рекламу" соціальних мереж

7
8 червня 2011

Блоггерам у Франції нині нудьгувати не доводиться - нещодавно в них з'явилася відмінна тема для обговорення: французьке відомство з питань радіо й телебачення заборонило теле- та радіокомпаніям згадувати назви соціальних мереж.

Отже, сказати "стежте за нами на Facebook" французький ведучий більше не може, повідосляє Deutsche Welle.

"Ми не в Сполучених Штатах, де частоти купуються, а потім з ними роблять що завгодно, - цитує керівника французького відомства з питань радіо й телебачення Крістін Келі телеканал Euronews. - У Франції частоти не купують, тут їх замовляють, і потім вони надаються в безплатне користування".

У відповідь, продовжила Келі, слід дотримуватися певних правил. До таких правил належить і заборона на приховану рекламу, яка діє з 1992-го року.

Таким чином назви Facebook або Twitter французьким журналістам дозволено вживати тільки в тому разі, якщо про ці інтернет-компанії йдеться в матеріалі або передачі. Як повідомляє інформаційне агентство dapd, в інших випадках пропонується узагальнено говорити про "соціальні мережі".

Таке рішення спочатку не викликало особливої уваги в ЗМІ, допоки про нього не заговорили блогери.



powered by lun.ua