Тест

Фаст-фуди США починають продавати алкоголь

Найбільші мережі ресторанів швидкого харчування в США починають пропонувати своїм клієнтам, більшість з яких підлітки і молодь, не тільки гамбургери, смажену картоплю і газовану воду, а й алкоголь, пише Вести.ru.

Burger King, друга найбільша мережа швидкого харчування в США, вже відкрила у своїх ресторанах в Майамі, Лас-Вегасі і Канзас Сіті бари Whopper Bar. Про початок експерименту з продажу пива і вина в своїх кав'ярнях в Сіетлі оголосив нещодавно Starbucks.

На думку аналітиків, рішення традиційно безалкогольних закусочних пропонувати своїм відвідувачам алкогольні напої пояснюється бажанням конкурувати зі звичайними ресторанами та клубами, а також можливістю залучити у свої зали більше клієнтів у вечірній час.

Однак, у нововведення є багато критиків.

Так, на думку декана Бостонського університету Крістофера Мюллера, продаж у фаст-фудах вина і пива може дати молодим людям неправильну ідею. "Ми не хочемо, щоб хтось швидко, запивши пивом гамбургер, сів в автомобіль і поїхав. Це дуже небезпечно", - вважає він.

Згідно з американськими законами, до продажу алкоголю продавець повинен переконатися, що покупець старше 21 року.