Опубліковано список найбільш непунктуальних компаній

— 5 серпня 2011, 14:13

Лідирує у списку компанія "Аеросвіт". Так, 8-м рейсів "Аеросвіту" із 10-ти не вилетіли вчасно. Середня затримка - більше ніж 30 хвилин. Недалеко від неї розташувалася і компанія "Дніправіа", свідчать дані Державної авіаслужби, які цитує газета Сегодня.

Утім, варто також зазначити, що найбільші світові авіакомпанії також полюбляють запізнюватися. У німецької "Лювтганзи" затримуються майже 73% рейсів, а у KLM - 78%. А от найбільш дисциплінованими стали маленькі авіакомпанії - "Донавіа" та "Моторсіч".

За словами першого заступника Державіаслужби Олександра Гречко, приблизно 20% рейсів затримуються через метеоумови. "Непогодних" же причин затримки всього три: вина авіакомпанії - 50% (не заправили літак, не подали вчасно), вина аеропорту (не завантажили багаж) - 20% та інші причини (пасажиру перед злетом стало зле) - 30%.

Та головною причиною затримки рейсів авіакомпаній все ж вважають відсутність резервних літаків. За правилами, необхідно мати такі машини, щоб одразу ж подати їх на посадку, якщо основний борт виявиться несправним. Але такого немає - звідси і затримки.

"Для того аби літак окупився, він має літати не менше 250 годин на місяць. Тому тримати багато резервних літаків перевізникам складно", - розповідає Гречко.

Однак з 16-го вересня набере чинності Повітряний кодекс, який детально прописує права пасажирів і відповідальність компаній за неналежну якість послуг. Наприклад, якщо у перевізника багато затримок рейсів через брак резервної техніки, Державіаслужба не дозволить відкрити додаткові рейси, збільшить кількість чартерних.

Пасажири також зможуть отримати компенсацію від перевізників за те, що рейс було затримано чи скасовано. Якщо виліт затримали (до 1500 км на 2 години і більше, а до 3500 км - на 3 години і більше) - пасажиру зобов'язані надати їжу та напої за рахунок перевізника у залі очікування аеропорту. Якщо очікування розтягнулося на одну і більше ночей - представники авіакомпанії зобов'язані за власний рахунок відвезти пасажирів до готелю і назад. А також надати можливість зробити безкоштовно два телефонні виклики, надіслати телеграму, факс чи e-mail.

При відміні рейсу дальністю до 1500 км кожному пасажирові перевізник змушений буде сплатити 250 євро, до 1500-3500 км - 400 євро, більше 3500 км - 600 євро. Це більше ніж вартість квитку у економкласі.

Реклама:

Головне сьогодні