Facebook розширює рекламу алкоголю

2
3 жовтня 2011

Впродовж останніх кількох років багато виробників спиртних напоїв все частіше стали просувати свою продукцію через соціальні мережі. Однак, ця рекламна кампанія Diageo за витратами і масштабністю, буде набагато грандіознішою.

Згідно з умовами контракту, Diageo стає привілейованим рекламним клієнтом Facebook і буде проводити різноманітні програми та конкурси серед користувачів. Якщо врахувати, що самостійно просуваючи свої бренди через соціальні мережі, корпорація Diageo зуміла заробити на цьому непогану суму, то укладений контракт обіцяє принести корпорації гарний прибуток. На ці цілі вже виділено понад 6,5 млн. фунтів стерлінгів.

Як запевняють представники Diageo, корпорація обов'язково буде дотримуватися усіх правил  проведення алкогольної рекламної кампанії.

"На відміну від інших рекламних методів, які використовує телебачення, газети, або зовнішня реклама, Facebook пропонує рекламодавцям можливість направити свою рекламу на цільову аудиторію певного віку, обмеживши перегляд реклами осіб, які не досягли 18 років", - сказав представник Facebook.

Варто зазначити, що Diageo вкладає інвестиції не тільки в просування своєї продукції. Зокрема, ця корпорація виділила 4 млн. доларів на фінансування програми з просування антиалкогольної програми серед вагітних жінок.

Нагадаємо, що корпорація Diageo, яка має штаб-квартиру в Лондоні, володіє такими алкогольними брендами, як Captain Morgan, джин "Gordon's" і "Tanqueray", текіла "Don Julio", віскі Джонні Уокер, J & B і "White Horse", та ін .

powered by lun.ua