Укрзалізниця скасувала рейси, на яких їздять мало пасажирів

34
1 листопада 2011

Про це у вівторок повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Зокрема, це стосується поїздів № 53/54 "Харків — Уфа" (разом з безпересадочним вагоном Харків—Красноярськ і Харків—Владивосток), № 385/386 Харків — Липецьк і № 311/312 Харків — Калінінград, № 323/324 Харків — Мурманськ, № 637/638 Харків – Куп’янськ – Вузловий. З тієї ж причини будуть відмінені поїзда 107/108 Київ – Астана, №46/45 "Львів – Адлер" (до кінцевої станції курсує 7-9 пасажирів), а також причіпні та безпересадкові вагони Житомир-Москва-Хмельницький, Хмельницький-Москва-Житомир.

Як зазначає прес-служба, оптимізація маршрутів міжнародного сполучення переглядається за результатами нещодавно проведеного моніторингу пасажиропотоку.

Він засвідчив, що відсоток пасажирів, які мандрують міжнародними залізничними рейсами від початкової до кінцевої станції, у більшості випадків не сягає навіть 10%. Тобто пасажирський поїзд прибуває на кінцеву зупинку практично порожній. Для прикладу, до Владивостока купують квитки 3 особи за п’ять рейсів.

Як зазначають залізничники, маршрути курсування поїздів на залізницях України – в багатьох випадках спадщина СРСР, коли були популярні міждержавні маршрути та ніхто особливо не обраховував економіку таких рейсів.

"На сьогодні ситуація корінним чином змінилася, більш популярним є авіа перевезення у міждержавному сполученні. Важко знайти пасажира, що хоче їхати до Владивостока 6-7 діб. Водночас Укрзалізниця вже не може собі дозволити витрати на курсування такого потягу. Вони нелогічні і не виправдовують себе ні з якої точки зору. У міста Дальнього Сходу та Сибіру пасажиру доцільно їхати через Москву — квитки на поїзда РЖД можна придбати в будь-який касі далекого прямування Укрзалізниці, а не утримувати поїзд, на який беруть квитки до кінцевої станції 3 пасажира на 5 рейсів", - розповів начальник Головного пасажирського управління Олександр Іванько.

Українська правда. Життя

powered by lun.ua