Французький кларет повертається

— 25 листопада 2011, 13:09

Передбачається, що цей термін буде використовуватися, в основному, для вин апелласьонів Bordeaux, Bordeaux Superieur і Cotes de Bordeaux. Це дозволить виноробам створити нові бренди з назвами, які будуть чітко відображати смаковий профіль вина для споживачів саме з цих регіонів.

Призабуте нині слово "кларет", яке в перекладі означає "легкий" та "чистий", століттями використовувалося британцями як загальна назва червоних вин Бордо. Наразі винороби хочуть, щоб назва Сlaret de Bordeaux використовувалося для легких фруктових вин в тому ж стилі, що й оригінальний кларет, який так подобався англійцям у минулих століттях.

Цей термін ніколи не вважався офіційним і ніколи раніше не використовувався французами. Щоб він почав діяти, йому потрібно надати статусу легітимного.

Зауважимо, що кларет – це не новий апеласьон, це комерційний бренд, мета якого – відродити історичну категорію повсякденних вин Бордо.

Основним споживачем французьких вин споконвіку були англійці. Історії відомі факти, коли постачання вина до Великобританії були дійсно дуже значними. Наприклад, на початку 12 століття річний експорт вина із Франції становив понад 20 тонн вина. А через сто років на весілля короля Едуарда II в Лондон привезли стільки вина, що на одного мешканця цього міста (включаючи немовлят) довелося цілих 14 пляшок вина!

Подібна ситуація тривала аж до 1920 року. У цей період французьке виноробство стало поступово виходити на новий рівень свого розвитку. Адже вина "кларет", які вивозились на експорт, часто нагадували оцет: транспортувати їх в бочках було набагато зручніше, однак саме в бочках вино дуже швидко починало зброджувати.

Звичайно ж, виноторговців дана ситуація не влаштовувала, і вони намагалися швидше розпродати кларет, як тільки він прибував до Великобританії.

Реклама:

Головне сьогодні