Google оновлює алгоритм роботи пошуковика

2
7 листопада 2011

Пошуковик буде визначати, чи цікавлять даного користувача найостанніші результати або дані за попередні роки, пише Бі-бі-сі.

За оцінками Google, зміна основного алгоритму пошуку торкнеться до 35% запитів. У компанії стверджують, що результати матимуть більшу відповідність змістові пошукового слова.

Google вважає, що ці зміни виділять систему на тлі конкурентів. У пошуковій системі Bing, що розробляється Microsoft, акцент робиться на так званий "соціальний пошук".

"Впроваджувані зміни дозволять пошукачеві здогадуватися: яких результатів хоче користувач - за останній тиждень, сьогоднішній день або навіть дану хвилину", - стверджує представник компанії Аміт Сінгал.

Наприклад, пише він, користувач, що запитує інформацію по фразі "Occupy Oakland protests" ("протести в Окленді"), напевно, захоче отримати найсвіжіші новини.

Також найостаннішу інформацію захочуть ті, хто шукає в мережі результати спортивних матчів або фінансові звіти компаній.

Інші типи пошуку можуть виводити на екран старі результати. Наприклад тим, хто шукає рецепт томатного соусу для локшини, підійдуть сторінки, яким кілька місяців або навіть років.

Оновлення, що дозволяє бачити "найсвіжіші" результати, спирається на проведену у серпні 2010-го року зміну базової структури основної системи індексації Google (Caffeine). В результаті було спрощено механізм оновлення індексів і додавання нових джерел інформації.

Аналітик Денні Салліван вважає, що останні зміни величезні. Останнє велике оновлення алгоритму Google, відоме як Panda, вплинуло лише на 12% запитів.

Разом з тим Салліван вважає, що оновлення можуть мати потенційні недоліки.

"У гонитві за свіжістю може постраждати релевантність, - пише аналітик, - можуть також з'явитися нові шляхи для розсилки спаму".

powered by lun.ua