В Одесі зникнуть паркувальники?
Активісти організації "Громадський контроль доріг" підрахували, що це в 10 разів менше, ніж платить паркувальникам середньостатистичний водій, пише газета "Сегодня".
"Середній нинішній тариф за паркування – 5 грн / год. Припустимо, ви паркуєтеся кожен день, включаючи вихідні, причому авто знаходиться на паркінгу в середньому 2 години. В рік виходить 3600 грн", – робить підрахунки керівник "Громадського контролю" Сергій Дубенко.
Викладені при закупівлі абонементів гроші підуть в міський бюджет. Зараз 72 міські парковки на 2,5 тисячі машино-місць знаходяться в оренді у приватних структур. Одесити платять орендарям, а ті перераховують до скарбниці міста т.зв. паркувальний збір.
Однак, якщо зароблене приватниками залежить від кількості припаркованих машин і часу їх простою, то збір – фіксований, оскільки розраховується, виходячи з площі орендованої ділянки землі. В результаті, за найбільш приблизними підрахунками, доходи орендарів у кілька разів перевищують надходження до бюджету.
Як розповідає голова бюджетної комісії міськради Юрій Прєснов, в 2011-му муніципалітет планував зібрати з паркувальників 20 млн грн, але отримав лише 16 млн. Введення абонемента дозволить наростити надходження від парковок до 60-70 млн грн щорічно, вважає Прєснов.
Попри те, що відповідне доповнення в правила паркування (в частині запровадження абонемента) міськрада планує внести тільки 23 грудня, у відкритому продажі на прилавках кіосків "Міськпреси" річний талон з'явився вже у четвер.
Річний абонемент не буде діяти на стоянках у приморській зоні та на службових парковках. "Талон був би корисний на спусках до моря, де біля шлагбаумів – великі пробки", - говорить Сергій Дубенко.
А екс-директор КП "СМЕП" Вадим Чорний впевнений, що крім річного, потрібно продавати й абонементи на менші терміни: мовляв, в середині року талони купувати не будуть. Глава "Парксервісу" заявив: всі пропозиції опрацьовуються. А питання про введення курортного абонемента майже вирішене.