У США набувають популярності вина в алюмінієвих пляшках

4
7 грудня 2011

З наближенням Різдва американці починають пошук простого вина у портативній упаковці для своїх розважальних заходів, які часто відбуваються на відкритому повітрі (у парках, садах, спортивних майданчиках). Лінійка FLASQ Wines пропонує рішення, яке підійде як організаторам вечірки, так і їх гостям, пише Upakovano.ru.

Вино розлито в алюмінієві пляшки з кришкою, що загвинчується. Воно вже досить успішно продається в 30-ти американських штатах. Це перше американське вино, яке розливається по алюмінієвих напівпляшках, що потім підлягають вторинній переробці. У таку незвичайну тару вміщується два стандартних келиха вина.

У лінійці вин присутні різноманітні сорти з провідних каліфорнійських регіонів. Зокрема, в лінійці FLASQ представлені купажі Шардоне і Мерло з округів Монтерей та Сан-Луїс-Обіспо, а також Кюве Блан з Александер-Веллі. Вартість однієї 375-мілілітрової пляшки становить близько 7 доларів.



powered by lun.ua