Промо-ролик Донецька до Євро за 25 тисяч з Леніним і рекламою аптеки. Відео

6
1 березня 2012

За 100 днів до старту Євро-2012 в Донецьку презентували проморолик про місто. 

Як пишуть "Донецк.Комментарии" це п’ятихвилине відео обійшлося міському бюджету у 25 тисяч гривень. 

Втім, автори пододавали немало відвертої реклами.

Навіть не дуже уважний глядач помітить рекламу аптеки, фінансово-промислової корпорації та пивоварні. Окрім як продактплейсментом їхню доцільність появи у ролику пояснити важко. Втім, судіть самі.

Загалом, промороликів до Євро Донецьк підготував три. Вони будуть показані на Міжнародній туристичній виставці в Берліні. 

Створення кожного з них обійшлося міському бюджету в 25 тисяч гривень. 

Лелін у стоп-кадрі промо-ролику Донецька

"Що європейські вболівальники повинні побачити в місті сили і краси, вугілля і троянд, чим воно здивує і зачарує гостей - все це в офіційному відеоролику приймаючого міста Донецька", - йдеться у повідомленні міського управління з підготовки до чемпіонату

У грудні минулого року випустив свій офіційний ролик до Євро-2012 і Київ. Промоційне відео у форматах 2D та 3D реалізували спільно з українською компанією ДП "Центр інноваційних екранних та інформаційних технологій".

Концепція ролика побудована на унікальності Києва. Відео "розповідає" про визначні історичні та архітектурні пам’ятки міста. Також показані фрагменти з відкриття НСК "Олімпійський", виступ президента, танцювальне шоу на Майдані Незалежності тощо.

Проморолик Львова "Львів - з ним варто познайомитися" був випущений у вересні 2011 року. Тривалість відеоролика - 52 секунди. Коштував промопродукт львів'янам у 13 тисяч 600 гривень

У грудні з’явився також проморолик "Зустрінемось у Львові". Тоді директор Департаменту Євро-2012 Львівської міськради Олег Засадний розповідав, що цей ролик будуть продюсувати у соціальних мережах інтернету. 

"Ми зараз маємо цілий ряд промороликів. Останній з них – "Зустрінемось у Львові", який ми використовуємо у промотурах містами України. Звичайно, що для європейського ринку його треба буде дещо доопрацювати, але саме його ми будемо продюсувати у соціальних мережах інтернету. Через соцмережі також будемо подавати фотоілюстрації нашого міста. Загалом, реклама в соціальних мережах – це найдешевший та найефективніший спосіб донести потрібну нам інформацію до цільової аудиторії, якими є футбольні фани", - зазначав Засадний.

Ще одне приймаюче місто Харків своє промовідео презентував вересні минулого року. 

А який ролик подобється вам? 

powered by lun.ua